" Mos u dëshpro! Do të vijë koha kur do të jesh i kerkuar nga ai që më së shumti të ka urryer, do të jesh i dashur nga ai që më së shumti të ka injoruar, do të jesh edhe më me fat se vet fati, do të jesh edhe më i pasur se vet paratë. Mbetet tek ti se a je i gatshëm të presësh dhe se a do të përballosh këtë beteje, me të mirën dhe të keqen, me varfërinë dhe pasurinë, me dashurinë dhe urrejtjen."
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
sara - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=724&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Shpirti kritik
Lloji: Ese argumentuese
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te kr...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...
Gjenerali i ushtris...
Lloji: Ese argumentuese
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare)
Ne roman ta...
sa shum me lendove
Lloji: Ese argumentuese
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti...
Sikur te mos rritem
Lloji: Ese argumentuese
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh vete...
ndotja e natyres dh...
Lloji: Ese argumentuese
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyr...
libri im
Lloji: Ese argumentuese
E dua librin
Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh po...
kurbeti
Lloji: Ese argumentuese
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me sh...
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe nj...
artistet shqiptare ...
Lloji: Ese argumentuese
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje ku...
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne ...
SHQPERIA C'KA QENE,...
Lloji: Ese argumentuese
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet"
Shqiperi vend i ...