Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7408
Data e postimit: 2020-09-19 18:47:29
Shikime: 5095
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 3

Titulli: Dora qe tund djepin,sundon boten !

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Femra
Autori: Dorentina Zema
Shkolla: .
Klasa: XI
Qyteti: Berat
E-mail: zemadorentina@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ."
Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet ta pranoje forcen intelektuale te femres dhe nuk duhet ta shohe ate si pasive .Ja pse bota rrotullohet rreth femres ,sepse ajo kujdeset per boten .Kujdeset qe ajo te ece drejt e kur nuk do kjo ajo acarohet ,por per te kerkuar me te miren .Nuk eshte e lehte te mbash boten mbi supe ,por femra e ben duke sfiduar cdo fuqi mashkullore.Kujdeset qe ta beje boten nje vend me te bukur ,duke e nisur nga vetja .
Me thoni dicka qe mund t'ju magjepse me shume se nje femer e bukur!Absolutisht asgje .
Dhe ajo qe do t'ju cudise me shume eshte fakti qe femra e cdo specieje gjitaresh jeton me shume se mashkulli .Ku ka me bukur se te vazhdoje kujdesi ne pafundesi .
"Reflektoni !
Mos i vritni ,mos i prekni me duar te pista ...
Duaji femrat cdo dite !!"
Femra eshte dashuri .Femra eshte jete .Falenderoje !!
Nuk kam takuar asnjehere nje femer qe nuk eshte e forte ,por ndonjehere ato nuk dine ta tregojne forcen qe kane .Duhet nje tragjedi qe nje femer te shfaqe forcen e saj .
Mesazhi im eshte qe ta shfaqni forcen perpara tragjedise .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorentina Zema - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Dora+qe+tund+djepin%2Csundon+boten+%21/7408


Vepra te ngjashme
dhuna ndaj femres
Lloji: Ese pershkruese
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse d...
Femra endrra pa te ...
Lloji: Ese filozofike
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte,...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
Ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
XXXXXXXXXX
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
femra
Lloji: Thenie
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte v...
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde...
E denuar sepse jam ...
Lloji: Ese argumentuese
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren ti...
Figura e gruas ne k...
Lloji: Analize letrare
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij,...
une dhe seksualitet...
Lloji: Ese argumentuese
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ nj...
Nga e kane burimin ...
Lloji: Ese argumentuese
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vert...
dhuna ndaj femres
Lloji: Hartim
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.