Data e postimit: 2020-05-01 11:08:44
Shikime: 2468
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Ke qun shok?
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi mbaje sekretet deri ne frymen e fundit e jo ate qe sa ti kthesh shpinden shkon e ti nxjerr t'tana.Nuk qe quj shok ate qe thot cdo dite se un baj gjithcka per ty por quj shok ate qe nuk e thot kte por pret momentin e duhun per ta ber dhe e ban.E quj shok ate qe jo vetem qesh me mu por edhe qan edhe mshan edhe mbron me tjere.Shok quj edhe ate qe ka interes me mu por shoqnin e mban pa asnji interes.E quj shok edhe ate qe ka interes sepse interesi nuk asht thjesht nji pun e keqe por interesi asht dinjitet,logjike,arsyetim dhe karakter i muhabetit dhe dashnijet.E mos m'thoni se nuk ka shok te till se nese nuk gjen shok t'tille kurkund mos vazhdo te kerkosh per nji t'till por vazhdo me ndryshimin te vetja!Prandaj nese ke nji shok si vedin je njeriu ma i plot,ma i gzum e lumturum n'bote...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Klevisa Manovi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7240&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Ecje ne erresire
Lloji: Ese pershkruese
Eci vetem sipas intuites e cila nuk di ku do te me dergoje. Shof disa objekte qe me vertetojne se nu...
|
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
Nënë!
Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë mua...
|
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
|
Endrrat
Lloji: Ese pershkruese
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikus...
|
Ditari Im
Lloji: Ese pershkruese
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shum...
|
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe ...
|
Perendimi
Lloji: Ese pershkruese
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te ti...
|
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
|
Jam...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua.
Jane rrezet e para te nje jete te...
|
Ndjesite e te qenur...
Lloji: Ese pershkruese
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment...
|
Pasioni im …me mr...
Lloji: Ese pershkruese
Ju ka dhene zysha e gjuhes detyre per te ber ese me teme vk per pasionin tuaj deri n pasdite
Pz nuk...
|
Perse te sdudiojme
Lloji: Ese pershkruese
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shum...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|