Erdhi dimri e iku vera.Ikën cicërimat e zogjëve,ikën vallet e fluturave e të bletëve,iku edhe ajo ngjyrë e blertë e erdhi një ngjyrë e re,erdhi ngjyra e bardhë.Edhe pse tani nuk është më ngrohtëse stinët e tjera,fëmijët nuk e humbën buzëqeshjen.Ata të gëzuar dalin të luajnë me dëborë,rrëshqasin në të dhe bëjnë njeri prej dëbore apo siç i themi ne fëmijët një dordolec.Ata vishen me rroba të trasha,vendosin kapelet,shallet e dorezat vetëm që të kënaqen e mos ta ndjejnë mungesën e verës.Me një fjalë edhe pse disa stinë janë të ftohta apo të ngrohta ato kanë bukurinë dhe veçantinë e tyre.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Josef Rela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Bukurite+e+diteve+te+dimrit/3392
Vepra te ngjashme
Politika sot,interi...
Lloji: Ese pershkruese
Eshte shume e veshtire te marresh guximin e te shkruash per nje tem kaq te rendesishme,por nganjeher...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
Vera
Lloji: Ese pershkruese
E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e...
Pa titull
Lloji: Ese pershkruese
Pa titull
Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të paduk...
Gezuar 8 marsi!
Lloji: Ese pershkruese
Per ty nene!
Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere...
Nata ne qytetin tim
Lloji: Ese pershkruese
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti un...
Vendlindja
Lloji: Ese pershkruese
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante d...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle.
Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete.
Po nuk pate shprese je asgj...
E dehur nen afshin ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje afsh i dendur pranvere behet shoqeruesi im me i mire duke me ndjekur hap pas hapi ne ecjen time ...
ESE
Lloji: Ese pershkruese
ESE:MATURANTET
Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashki...
Vëllau im
Lloji: Ese pershkruese
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj...
dashuria e vertet...
Lloji: Ese pershkruese
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe ...
Komentet e fundit!
Emri:
ade
Email:
ade.ade@hotmail.com
Komenti:
wowww sa bukur te lumt😍❤️