70 Vjetori I Clirimit
Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trimat luftuan, gjak derdhen per ta hequr roberine nga vendi. Vitet midis frikes dhe zymtise iken sepse tani s’jemi me rober , s’kemi me frike, jemi zogj te lire. Nder vite e nder shekuj do te kujtohet kjo dite sepse e treguam veten se kush jemi , ata qe s’kane frike dhe ata qe luftojne deri ne fund . Ky shekull , ky clirim i hekurt eshte bere solidariteti yne sepse i tregoi cdo vendi se jemi ushtare e luftetare. Nderuam dy simbolet tona flamurin, shpirtin e kombit dhe himnim , zerin e tij . Krenuam vendin dhe veten tone. Krenuam cdo gjallese te kesaj toke. Krenuam Shqiperine tone te hekurt , te dashur e te ndershme. Sot Shqiperia beri 70 vjet liri , 70 vjet krenari dhe plot 70 vjet lumturi...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
B - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/70+vjetori+i+clirimit/3263
Vepra te ngjashme
Engjelli im
Lloji: Ese pershkruese
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimri...
sida ne shqiperi ne...
Lloji: Ese pershkruese
Virusi vdekjeprures HIV/AIDS, po perhapet me nje shpejtesi te frikshme. Specialistet e Institutit te...
Ne Vlore per shpall...
Lloji: Ese pershkruese
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi p...
nena ime
Lloji: Ese pershkruese
nena sapo degjon fjalen nen...
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto em...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
DETI ADREATIK
Lloji: Ese pershkruese
Deti Adreatik
O deti i kalter
Me valet e tua
Nëra pas tjetres
Hiq pa pushu
Nëna gjyshe ka a...
Pasioni im ... më ...
Lloji: Ese pershkruese
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hege...
Seksi
Lloji: Ese pershkruese
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume...
Punpoj me perkushti...
Lloji: Ese pershkruese
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i ...
Përfytyroni sikur ...
Lloji: Ese pershkruese
-Dukeni shumë e lumtur.Lexohet në sytë tuaj.Sigurisht,ky është një çmim që as sytë nuk mund...
Durresi
Lloji: Ese pershkruese
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze de...
Komentet e fundit!
Emri:
dj
Email:
ergavip@gmail.com
Komenti:
tamam e ka ai ta zgjasje me shume por eshte e bukur .meqe ra fjla kete e mora ne shkolle dhe zysha ma pelqeu.yll eshte-tha ajo