Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-02-27 14:30:55
Shikime: 6760
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 1

Titulli: Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.
Autori: Ronela koçi
Shkolla: Asllan Shahini
Klasa: 9A
Qyteti: Gramsh
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rrezon nuk do te thote qe ti nuk do te ngrihesh perseri. Nje liber flet shume pak, thjesht tri etapa: mendoje, punoje dhe realizoje. Te jetosh eshte ndjesia me e bukur, ndonjehere ne ndihemi keq, ndihemi te lumtur,rrezohemi, ngrihemi perseri dhe prap ne jemi duke udhetuar.
Kur rrezohemi mendojme se jemi njeriu me i pafat ne bote, por a nuk eshte nje ndjesi e bukur qe ne kalojme cdo sfide dhe ne fund paguhemi per to. Luftojme me guxim, me zemer, te arrish dhe ne fund te perballesh me vdekjen. Arrin cdo gje ç’ke dashur ne jete dhe si drita ne fund te tynelit paguhesh si flim per hir te idealit. Punon fort dhe nuk ndalesh, bie perseri dhe ngjitesh per te permbushur detyren deri ne fund. Aty afer mund te jete heshtja ti shkon me gjithe guximin se mund te ket heshtje deri diten e fundit ose nga ai cast dhe pergjithmone.
Shkon me vetbesimin se do te jesh nje njeri i pavdekshem dhe ashtu ndodh.
Nuk do te jesh fitimtar, fitimtari eshte ai qe ka punuar per te fituar ,ndersa te jesh i perjetshem do te thot te jesh pergjithmone krenar ndaj asaj cke bere. Te vdesesh per te mirat qe ben ne jete do te thote te jetosh ne perjetesi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ronela koçi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7572&lloji=Ese+shpjeguese


Vepra te ngjashme
Teatri dhe jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një...
Une Kam Nevoje Per ...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kup...
ese per friken tend...
Lloji: Ese shpjeguese
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une ...
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
liria ime fillon at...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fi...
Kosova eshte e buku...
Lloji: Ese shpjeguese
Kosova tash eshte vendi me i kriuari ne bote.Ne vitin 90-99 shkollat tona oretpolicore nuk lin te me...
Dhuna ne Shoqeri (B...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te p...
Cfare eshte Bibliog...
Lloji: Ese shpjeguese
Bibliografia nga greqishtja e lashte per pershkrimin e librave , ne fillim merrej si i gjithe mesimi...
Jeta e botes sone!!
Lloji: Ese shpjeguese
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo llo...
sjellja ime ne rrug...
Lloji: Ese shpjeguese
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rrez...
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.