Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8139
Data e postimit: 2023-07-17 23:09:52
Shikime: 428
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: dashuria?

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: c'eshte dashuria?
Autori: q
Shkolla: SHMK-"GOSTIVAR"
Klasa: 11
Qyteti: gostivar
E-mail: qendresaxhelili77@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga njerez te tjere,pse ajo te jep force te luftosh deri ne fund per te .Por ndonjeher me duken edhe si pyetje retorike sepse shpesh gjej pergjigjen vet pa mos e pyetur asnje njeri.
Dashuria fuqia me e madhe qe ekziston,ndenja me e fuqishme ,emocioni me i bukur e i vyer ,forca me e madhe.
te kesh ne krah dike te te ben te ndihesh mire te jep siguri ,lumturi e jetegjatesi,te jep force guxim te luftosh per te deri ne fund.Dashuria ajo e cila te con te njesh shume te duash shum por ndonjhere edhe te vuash shum , te ben te qeshesh me vete , t'i dhurosh shume personit qe ke ne krah ,eshte ajo e cila lufton cdo dite qe fjala"TE DUA"te kete kuptim dhe te jete e perjetshme .Eshte ajo e cila shpesh nuk ke cfare te shkruah te kaplon emcocioni,ndenja,frika qe mos e humbasesh ate qe ke nkrah ,te kujtohet cdo moment prej tek i miri e deri tek ai me i keqi ,te kujton cdo gje prej takimit pare e deri ne momentin e fundit ,te dergon ne nje dimension tjeter te botes qe nuk e kishe menduar qe do te ishe ndonjhere te ben te flasesh me yjet,henen tu tregosh atyre rreth kti emocioni te fort.
Te dashurosh do te thote te japesh shum por edhe te te japin shum ,te ndihmon te ndejesh me i pjekur por me raste edhe i papjekur per vendimet qe mer,te dhuron emocion por edhe dhimbje ,te dhuron ndenje por edhe frike.
eshte ajo qe sjell paqe e lumturi por njekohesisht urejtje e xhelozi.
Nje ndenje e fuqishme e mahnitshme ,nje person i cili te ben ta duash me shum se veten ti besosh te ben te qeshesh e te qash por mbi te gjutha ai te ben qe te kalosh ditet me te bukura te jetes tende eshte ajo e cila e ben qe bota te mer kuptim dhimbje te mer kuptim edhe ndenj te mer kuptim.
Lufto per dashurine dhe mos nguro te shprehesh ,te duash e te ndjesh."DASHURINE DO TA KLASIFIKOJA SI NJE LLOJ ENGIME".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     q - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/dashuria%3F/8139


Vepra te ngjashme
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e b...
Dashuria
Lloji: Tregime dashurie
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot ...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria ... Nje ndenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme. Eshte nje emer qe te ben ta duash me shume...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore...
DASHURI MIZORE
Lloji: Rrefenja
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradhe...
Dashuria
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh...
“Per te dashuruar...
Lloji: Ese pershkruese
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.