Sondazh:
Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?
Data e postimit: 2018-11-11 07:54:26
Shikime: 16359
Likes:
48
Dislikes:
12
Titulli:
Dimri ne fshatin tim
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Dimri ne fshatin tim
Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne deren e shtepise.Vrapova me nxitim,edhe pse isha pakez e frikesuar,dola te shihja jashte se ç'po ndodhë.Nje pëluher e holle e kishte mbuluar tere siperfaqen e tokes.Ate dite fshati kishte marre nje pamje tjeter.Mendova se mos ishte nje enderr magjike apo nje realitet.Trokitjet e deres kishin qene te shoqeve te mija qe kishin ardhur te me therrisnin per te dale per te lozur me topa debore...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Madita ,Majlinda,Doresa,Era - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Dimri+ne+fshatin+tim/6555
Vepra te ngjashme
shoku ju kerkon nje...
Lloji: Ese shpjeguese
Une mendoj se ky qe ke bere eshte nje gabim i madh nga ana jote ,por te gjithe njerezit gabojne.E ve...
Skënderbeu
Lloji: Ese shpjeguese
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.T...
5,6,7 Marsi
Lloji: Ese shpjeguese
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ...
I lost my dream for...
Lloji: Ese shpjeguese
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra t...
Fjale Nga Brenda
Lloji: Ese shpjeguese
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet...
Si nje liber,filem,...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ar...
nena ime
Lloji: Ese shpjeguese
A thua, a ka gje me te bukur ne bote kur ti rrethohesh nga familja jote, e veçanerisht nga nena. Aj...
Mendo
Lloji: Ese shpjeguese
Gjithqka kuptova.
Gjithqka mora vesh.
E kuptova pse ika.
E kuptova pse ika pa thene asnje fjale t...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Ese shpjeguese
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 M...
Me lini te flas
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fj...
Parapelqej miresin...
Lloji: Ese shpjeguese
Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese d...
Shoqeria...!
Lloji: Ese shpjeguese
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gj...
Emri:
anuar
Email:
anuariii__@hotmail.com
Komenti:
bravoo ju pergezoj per keto qe keni shkruar
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
klara hoti
Email:
klara_hoti@hotmail.com
Komenti:
shume bukur bravoooooooooo
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
alea
Email:
alea@hotmail.com
Komenti:
bravo e keni bere shume bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
hazan
Email:
hazan@egemen.com
Komenti:
cok guzel
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
ema
Email:
ema-halili@hotmail.com
Komenti:
bravoooooooooooooooooooooooooo ooooo
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti