Data e postimit: 2021-11-22 18:01:28
Shikime: 1815
|
|
Likes:
2
Dislikes:
2
Titulli:
jeta
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO!
Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…?
Tashme mendoni: cfare e ben jeten te bukur, sipas jush? Eshte ndonje nga ato me siper? Mund te permendni te tjera sende a dukuri qe ju lumturojne?
Natyrisht qe po! Jeta ka gjithe ato gjera qe e bejne jeten, jete! Nga gjithcka perreth mund te nxjerresh nje lloj bukurie sepse pikerisht gjithcka e perben jeten dhe jeta ESHTE E BUKUR!!! Por kjo varet edhe nga ne. Cdo gje perreth nesh e ka nje te vecante te bukur, por ne mund ta plotesojme ate edhe me epitete te shemtuara dhe te jemi pesimist per gjithcka qe na rrethon…por kush do ta dotne kete?!
Pikepamja jone vetjake e jetes eshte ne doren tone dhe e atyre qe na rrethojne! Nese duam, edhe nga nje dite e zymte mund te nxjerrim plot gjera te bukura! Gjithnje…nese duam. Sepse ka edhe nga ata njerez qe nenvleresojne gjithcka perreth tyre dhe bejne shume gabim qe nuk i falenderohen Zotit qe jane aty ku jane. Megjithate, keshilla time eshte te bejme te kunderten: te cmojme ate qe na eshte dhene dhe ta shijojme jeten, sepse sa me shume ta duam, aq me e bukur behet ajo!!!.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
anonim re daku - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7782&lloji=Analize+letrare
Vepra te ngjashme
gjenerali i ushtris...
Lloji: Analize letrare
Jeta sociale
Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në...
|
shpuzorja
Lloji: Analize letrare
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshi...
|
Franc Kafka
Lloji: Analize letrare
Franck Kafka mund të konsiderohet si një ndër shkrimtarët më me ndikim të shekullit XX.I cil...
|
Masha ariu lepuri d...
Lloji: Analize letrare
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një d...
|
Prometeu nje hero i...
Lloji: Analize letrare
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar...
Prometeu njihet si krijuesi i n...
|
kosova ime
Lloji: Analize letrare
sa te dua kosova ime
ue u linda ne vendlindjen time
ti je toka me e mire
te me rris si xhevahir...
|
Ese per vendin tim
Lloji: Analize letrare
Shqiperia,nje vend I vogel we ka nje qoshe diku aty ne Mesdhe,me nje popull bujar e krenar per vendi...
|
vellai
Lloji: Analize letrare
vellain tim te vetem shum e dua une
me floket e arta si ngjyre floriri
duani vellane o ju qe e ken...
|
Kosova u la me gjak
Lloji: Analize letrare
Kosova u la me gjak
Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë p...
|
Nje gote vere
Lloji: Analize letrare
Ti shkrepetime e qiejve
Qe shuhesh ne mua pa reshtur
Thuame ti dhimbje e dejeve
A vuan ne epshin ...
|
Pavarsi
Lloji: Analize letrare
Pavarsi
Mirse erdhe ne shtetin ton,
Urime per shumë mote
Se je shteti ma i ri ne botë,...
|
''jeta sa hap e mby...
Lloji: Analize letrare
paraja esht nj leter e cila shum njer i verbon,me te blen shum gjera ben shum shpenxime ,pa e ditu...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|