Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8150
Data e postimit: 2023-09-24 09:27:53
Shikime: 469
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Analiza dhe komenti letrar i vepres dramatike:Nje shtepi kukullash

Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen

I. Informacion mbi Veprën Dramatike:
- Titulli: "Një Shtëpi Kukullash"
- Autori: Henrik Ibsen
- Viti i shkrimit: 1879
- Vendndodhja: Norvegji, në një qytet të vogël

II. Përmbledhja e Veprës Dramatike:
"Një Shtëpi Kukullash" është një dramë që ndjek rrugën e heroinës kryesore, Nora Helmer, një grua e re që jeton nën kontrollin dhe dominimin e burrit të saj, Torvald Helmer. Të vepruarit e Norës është një përfaqësim i perfektimit të rolit tradicional të gruas në shoqërinë patriarkale të shekullit të 19-të. Megjithatë, pasi ajo zbulon sekretet që burrin e saj mbajti fshehur nga ajo, Nora përjeton një kthesë dramatike dhe fillon një rrugëtim për të gjetur veten.

III. Analiza e Veprës Dramatike:
- Temat dhe Motivat: "Një Shtëpi Kukullash" trajton temat e pavarësisë, identitetit, lirisë dhe punës së gruas në shoqërinë patriarkale. Motivat si misteri, sekretet e fshehura, interesat personale, dhe lufta për t'i kapërcyer kufijtë shoqërorë janë të prezantuara në mënyrë të theksuar në veprë.

- Zhvillimi i Karaktereve:
1. Nora Helmer: Fillon si një grua e lumtur në rolin e gruas dhe nënës së devotshme, por zhvendoset nga naïveteti dhe varësia ndaj burrit, drejt një gjendjeje të vështirë të lirisë dhe pavarësisë. Ajo përjeton një proces transformimi duke arritur të kuptojë se sa e pandërgjegjshme ishte vetja dhe marrëdhënia e saj me Torvald.
2. Torvald Helmer: Burri i Norës, ai paraqitet si një burrë i suksesshëm ndaj jashtë dhe një autoritet i pathyeshëm brenda familjes. Pas ndryshimeve të Norës, ai refuzon ta pranojë atë dhe tenton të rikthejë kontrollin mbi të.
3. Krogstad: Avokati që kishte kredi me Norën, ai përfaqëson njeriun e ndikuar nga sistemi i ligjit dhe rregullat shoqërore. Ai provon të shantazhojë Norën për t'i mbijetuar një gjykate mbi shtetasitet e tij.

- Struktura e Tekstit: Vepra nëntregohet në tre akte dhe ndjek një strukturë lineare të ngjarjeve. Duke u fokusuar në udhëtimin e Norës, dramaturgu ndërton përplasje dhe momente të tensionuara të zhvillimit.

IV. Komenti Letrar:
"Një Shtëpi Kukullash" është një nga veprat më të shquara të Ibsen-it dhe konsiderohet si një ndër dramat më të rëndësishme të shekullit të 19-të. Përmes historisë së Norës, Ibsen shpalos sfidat dhe mendësinë e gruas në shoqërinë patriarkale të kohës. Ai e sfidon stereotipin tradicional të gruas të poshtëruar dhe përshfaq besimin në barazinë gjinore dhe të drejtën e gruas për të qenë vetvetja.

Ibsen gjithashtu shfrytëzon elementin e sekretit dhe misterit për të shtuar tension dhe intrigë përgjatë veprës. Përgjatë udhëtimit të tij, Nora zbulon vetëvete dhe vlerat e saj të vërteta, duke i dhënë asaj fuqi për t'u pakësuar nga ligjet dhe pritshmëritë shoqërore.

Analiza e veprës trajton temat e rëndësishme dhe zhvillimin e karaktereve, duke ndihmuar lexuesin të kuptojë thelbin e veprës dhe lidhjen e saj me kontekstin historik dhe shoqëror. "Një Shtëpi Kukullash" është një shembull i shkëlqyeshëm i dramës sociale dhe sfidës së rregullave të shmangura dhe rolit të gruas në shoqëri.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Analiza+dhe+komenti+letrar+i+vepres+dramatike%3ANje+shtepi+kukullash/8150


Vepra te ngjashme
Froni i tradhetuar
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i ...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi ...
Katdrealja e Parisi...
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman ...
Titulli: Aktualizim...
Lloji: Ese informuese
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë...
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
Këngët e Milosaos
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
Nderlikime familjar...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndr...
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
donkishotizmi
Lloji: Analize letrare
Korridori i fshehur
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korrid...
Letra e Tatjanes
Lloji: Analize letrare
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vep...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.