Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-01-31 16:49:20
Shikime: 22104
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 8

Titulli: droga

Lloji: Analize letrare
Tema: droga pluhuri qe vret
Autori: anamika
Shkolla: 9-vjecare vore
Klasa: 9A
Qyteti: vore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirë kuriozitetin, sepse u jep atyre një ndjenjë mirqënie, pakëson stresin, i bën të ndihen të rritur apo më thjesht, për tu ndjerë të integruar me grupin.Është e vështirë të thuash kush nga adoleshentët pasi ka provuar drogën nuk do të vazhdojë ta përdorë dhe kush do të zhvillojë probleme serioze.Fatkeqësisht adoleshentët shpesh nuk janë të vetëdijshëm për lidhjen që ekziston midis veprimeve të tyre të sotme dhe pasojat në të ardhmen. Ehhh! Kjo "lojë" qe ne po luajmë është aq e rrezikshme dhe aq dëmtuese te shëndeti i njeriut. Po rinia e sotme nuk e kupton se e gjithë shoqëria shqiptare po edhe vetë Europa po e helmohet nga një "pluhur" që po sjell shumë dëme. Po ky rrezik vjen nga padija, nga mëndjelehtësia dhe nga egoizmi që na ndalon të kuptojmë kërcënimin që i bëhet vetë jetës sonë dhe vetë fëmijëve tanë, është një mënyrë e të menduari. Shoqëria nuk do të shpëtojë as nga e keqja e drogës dhe as nga të këqiat më të rënda, ajo që ne duhet të bëjmë është të "ndryshojmë". Puna më e madhe që duhet bërë me këtë rast është parandalimi i kësaj dukurie negative në shoqëri. Kjo mund të bëhet me ndihmën e gjithë atyre që kanë mundësi të ndikojnë në forma të ndryshme në ngritjen e vetëdijes tek të rinjët duke filluar që nga familja, rrethi ku ata jetojnë, shkolla, shoqëria, etj. Si përfundim është e nevojshme të luftohen “drogat-substancë”, duke luftuar dhe mundur “drogën-mentalitet”, të ndryshohet cilësia e jetës, të organizohet dhe të realizohet shpresa e përbashkët.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anamika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/droga+/3693


Vepra te ngjashme
''I tille eshte fat...
Lloji: Analize letrare
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithck...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
Poezi
Lloji: Analize letrare
Vij nga shkolla, Shkoj ne shtepi., Ne fillim takoj, Prinderit e mi. Lodhem, merzitem, Mami me...
Toka jone
Lloji: Analize letrare
Toka eshte e rrumbullaket.Per kete tregon zhdukja nga pamja ose paraqitja graduale e anijeve ne deti...
shoqeria
Lloji: Analize letrare
mos ec kurr para meje,mbase ste njoh dot mos ec kurr pas meje,mbase nuk di te te udheheq.ec gjithn...
KOSOV
Lloji: Analize letrare
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov ...
Ditet kalojne
Lloji: Analize letrare
Ditet kalojne Cdo gje po ndryshon plaget po shkojne oret tona s'egzistojne ndersa ditet ska...
TRAJTIMI I KAFSHEVE
Lloji: Analize letrare
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e...
dashuria per shoqen...
Lloji: Analize letrare
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot ...
mendimet e mia
Lloji: Analize letrare
Cdo njeri ka nje te kaluar edhe nje tashme.Kur bie ber te fjetur syte me mbushen me lot, kujtoj me ...
Iluzione
Lloji: Analize letrare
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e p...
Krijojme ura dhe jo...
Lloji: Analize letrare
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur...


Komentet e fundit!

Emri: Pordh
Email: leshhh.12@gmail.com
Komenti: Hallalll buka
  Pergjigju

Emri: Pordh
Email: leshhh.12@gmail.com
Komenti: Hallalll buka
  Pergjigju

Emri: xhulia metaj
Email: gabriellqemalmeta@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: nmvfr
Email: nmvfr@gmail.com
Komenti: msdf
  Pergjigju

Emri: n zmra ime
Email: muti muti@gmail.com
Komenti: Bravo bre e buqur kkjo
  Pergjigju

Emri: silvana kola
Email: anakola@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: kaka
Email: haiouw@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: rrrrrrrrrrrrr
Email: pa emer@hotmail.com
Komenti: Shum mir bravo
  Pergjigju

Emri: Lesh
Email: Leshi.11@live.com
Komenti: Mut e paske bo. Not 3 mora hartim per gjuhe shqipe.
  Pergjigju

Emri: -
Email: -@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana-ana12ana@outlook.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.