Data e postimit: 2021-12-06 17:15:25
Shikime: 1947
|
|
Likes:
1
Dislikes:
2
Titulli:
Nje makine e humbur
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet por kur po iknim rruges u prish makina dhe ngelem pa ikur ate dite te bukur.Kjo do me ngelje peng gjithe jeten sepse ishte hera e pare qe ikja per piknik por gjithashtu pak edhe e gezuar sepse mora lajmin se do iknim mbas 5 ditesh "perseri"
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Serxho - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7806&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
|
Ishte njeri me vler...
Lloji: Ese argumentuese
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura...
|
Tiranet dhe heronjt...
Lloji: Ese argumentuese
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezim...
|
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kisht...
|
Mesimi
Lloji: Ese argumentuese
Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk d...
|
ese: A kishte valle...
Lloji: Ese argumentuese
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose i...
|
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
|
Une pas karantine
Lloji: Ese argumentuese
ESE
TEMA:UNE PAS KATANTINE
Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .A...
|
babi
Lloji: Ese argumentuese
me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e i...
|
Fuqia e fjalës
Lloji: Ese argumentuese
Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdred...
|
Shkolla
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kaloj...
|
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete.
Kujt I trembemi me shume...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|