Te fillosh te shkruash per prindrit thellsia e shpirtit esht e lumtur nuk do te mund te paguaja as me thesaret me te qmuar ato te mira qe mi kan bere prindrit e mi ne jemi femij dhe si kuptojm mire ata shumicen e rasteve ata na japin keshilla te cilat ne i fusim ne njerin vesh i nxjerrim nga tjetri nuk na duken te mira por ne fakt ato jan dhe do te mbesin fjalet e du engjujve qe ta duan vetem te miren..
Prandaj shkollohuni punoni se per prindet tuaj esht lumturi e dyfisht ata ndrehohen me punen dhe intelegjencen e femijeve te tyre mendoni se ata nuk gezohen por ata ne fakt ndihen krenar qe kan rritur njefemij i cili e ka ardhmerin e vet ne dore dhe punon sa me shume per te arritur nje te mire e per te mos i shkoj shkollimi shumevjecar huq e punsohen dhe nuk e ulin posht veten ky esht nder per prindrit .
-po ashtu edhe kur te vdesin mos i harro se ata nuk harruan te sollin ty ne jete shko dhe vizitoj edhe ne shtratin e dheut ku ai pushon foli,jepi mendime,tregoj,se ai te gjitha i degjon nga qielli ku pushon shpirti i ti i embel,ende krenohet me ty qe ka nje femij aq te mire saqe ai nuk e harron prindrit te cilin e ka rritur shum mir..Porosia ime e vetme esht : "Duaji prindet sa te jene gjalle mes du syve puthi ne balle ".
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!