Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5677
Data e postimit: 2017-03-09 03:44:09
Shikime: 11898
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: a eshte ndikuar jeta e njerezve nga fati

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Autori: sindi sindi
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11
Qyteti: tirane
E-mail: sindiaga18@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme".
Pse ndodh kjo ?
Fati vendoset nga ne?
Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje brenga e tyre per te ardhmen,vihet re nje frike e madhe mes kundershtive deshirave dhe realitetitsynimeve qe kane ne jete dhe mundesive praktike etj.Keto sjelllin shqetesime te ndryshme psikologjike te cialt jane te vetdijshmedhe shprehen ne shume forma si:
pasiguria,stresi,gjendje te renduar te crregullimeve mendore apo ato emocionale.

Shkaktari kryesor i te gjith kesaj mase te shakaktuar vejn nga brenda nesh dhe jo nga jashte sic pretendohet,ne qofte se ne e kuptojme kete gje ateher ne kemi celsin e nje zgjidhjeje te suksesshme qe fsheh brendine tone ne procesin e te menduarit dhe menyres se sjelljes se nje qasje te gabuar ne ate ne praktike.
Njoheja e vetvetes,tashme fakti qe fatin e krijon vete njeriu dhe esenca e saj kreative qendron pikerisht ne menyren e te menduarit tone.Nese flasim per realitetin mendimet tona jane ato qe krijojne te ardhmen tone ,por a jane pak ato nga ne qe e kryejne kete proces natyrshem dhe sa me funksional dhene menyre sa me te vetdijshme dhe ta dije ta kontrolloj dhe ta veje ne sherbimin e nevojave vetjake praktike te ketij realiteti objektiv.
si funksionon jeta jone?
Njeriu qenie supreme,konsiderohet si gjallesa me e avancuar dhe e persosur e tere ketij pracesi dhe evoluimi i perhereshen qe ne e quajme realitet objektiv.
Edhe pse jemi nga materiali nje tur pervec kesaj ne do jemi edhe nje shpirt i pavdekshem dhe ky eshte nje proces qe kryhet ndermjet dhe ne forma te ndryshme sic jane:njohja koshienca procesi i te menduarit etj Ne jemi ndertuar nga ky trekendesh trup-mendje-shpirt.Energjia jone te gjithe kemi nje energji qe shtrihet kudo pa kufi deri ne univers.Dhe ne dallojme ne gjithe kete energji,nga frekuenca e energjise tone,pavarsisht kualitetit qe kjo energji serviret dhe kjo frekuence e energjise eshte kodi yne individuale na ndryshon dhe na transformon si qellim e cila quhet jete,dhe jeta kjo eksperience eshte nje ndryshim i panderprere qe ezhvillojme ne si thjesht nje proce s te ligjit universal duke plotesuar te kunderten se per fatin qe e bejme ne natyrisht qe ndikohet nha shume rrethana qofshin ato sociale apo natyrore.Por jo qe natyra na ka krijuar dhe qe ajo na udheheq dhe ka ne dore fatin tone pasi keshtu jeta donte ishte e varur nga natyra. Po te ishte keshtu ateher bota do te merrte fund pasi askush nuk do te kishte vullnet per te jetuar dhe duke menduar qe fati dhe jeta jane ne doren e dickaje tjeter.Fatine ekemi ne ne dore pasi i gjithi krijohet nga ajo cka ne perceptojme dhe ajo cfare mendojme.Prandaj duhet te kemi kujdes me fjalet pasi mund te behen veprime,duhet te kemi kujdes me verpimet pasi mund te behen zakone pasi behen dhe formojen karakterin tend dhe kujdes me karakterin pasi mund te behet Fati yt.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     sindi sindi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/a+eshte+ndikuar+jeta+e+njerezve+nga+fati+/5677


Vepra te ngjashme
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...
Zgjedhjet e individ...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e...
Fatin e zgjedhim ve...
Lloji: Ese argumentuese
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen...
fati eshte ne duart...
Lloji: Ese argumentuese
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mun...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
Miqesia eshte shume...
Lloji: Ese argumentuese
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia...
mesuesit tane
Lloji: Ese vleresuese
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithck...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Une Kam Nevoje Per ...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kup...
Jeta e botes sone!!
Lloji: Ese shpjeguese
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo llo...


Komentet e fundit!

Emri: meri
Email: meri.lilo@hotmail.com
Komenti: shum ese e bkr por nk esh ttamam argumentuese
  Pergjigju

Emri: izuela
Email: elapeposhi@hotmail.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: Merva
Email: Merva .idrizi@live.com
Komenti: A ka mundesi me tregu najsen per diturin ju lutna O milet
  Pergjigju

Emri: Merva
Email: Merva .idrizi@live.com
Komenti: A ka mundesi me tregu najsen per diturin ju lutna O milet
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.