Data e postimit: 2022-03-02 17:10:13
Shikime: 2659
|
|
Likes:
3
Dislikes:
2
Titulli:
INTERNETI
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale duke u varur ne ate se siata e perdorin Internetin. Nga ana tjeter, Interneti eshte duku ju ndihmuar njerzit per te bere lidhje personale me te forta duke mbetur ne kontakt me ta pa ndonje dallim ne gjini, shtrirje gjeografike, race ose ndojne pengese shoqerore. Nuk eshte vetem duke i ndihmuar njerzit qe telidhjen ne nje miqesi, por gjithashtu eshte shfaqur edhe si burim per te kaluar neper lloje tendryshme te njerzve qe prej nga niveli me i ulet e deri tek ai me i larti.Interneti vazhdon të jetë shumë i shfrytëzuar edhe nga fëmijë të moshave shumë të reja.Specialistët thonë se pavarësisht efekteve negative që mund të ketë interneti te fëmijët, përfitimet janë shumë të mëdha.Ata sugjerojnë që të ushtrohet një kontroll me i madh për faqet që shfrytëzojnë ata, por në asnjë rrethanë nuk këshillojnë që t'u ndalohet interneti.
Në një biseda me nxënës, ata thonë se janë të familjarizuar krejtësisht me botën e internetit. Këta fëmijë thonë se megjithëse të shumtën e kohës e harxhojnë për t’u argëtuar, janë të vetëdijshëm se nga interneti jo gjithmonë kanë dobi, disa prej tyre madje edhe thonë se i dinë efektet pozitive dhe negative të tij.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Unejsi Muca - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7887&lloji=Ese+argumentuese+bindese
Vepra te ngjashme
Vlera e shoqerise
Lloji: Ese argumentuese bindese
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire
dhe ke te drejte por...
|
Nje enderr e parea...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjut...
|
Lloji: Ese argumentuese bindese
Erdhi mëngjesi i së shtunës . Në këtë ditë...
|
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drej...
|
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
|
perse zgjidhjet ne ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavares...
|
Eqrem Cabej
Lloji: Ese argumentuese bindese
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e ...
|
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenome...
|
shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,pr...
|
Shqiperia Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqi...
|
kafshet shtepiake
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendoj...
|
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|