Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-03-06 17:07:58
Shikime: 1904
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Ligjet dhe rregullat

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Rendesia e tyre
Autori: Dea
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 7B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit. Jo vetëm kaq, por respektimi i rregullave ndihmon gjithashtu në krijimin e një shoqërie të rregullt ku njerëzit mund të ndihen të sigurt . Dhe ndërsa rregullat janë të rëndësishme për ruajtjen e rendit dhe parandalimin e kaosit, ato gjithashtu mund të jenë zhgënjyese kur nuk respektohen. Zbatimi i rregullave tregon se jeni serioz për atë që dëshironi dhe se si duhet të sillen të tjerët. Normalisht që në shtetin tonë ligjet dhe rregullat mund të thyhen shpesh. Sipas mendimit tim rregullat që mund të thyhen më shpesh janë ato për mirëmbajtjen e mjedisit ose ndryshe ndotja. Mendoj se ligji duhet të ashpërsohet edhe për ato mbeturinat e vogla që hidhen në tokë. Mirëmbajtja e mjedisit nuk vlen vetëm për prishjen e peizazhit por edhe për mirëqenien tonë dhe planetit Tokë. Gjithashtu ligjet që duhet të bëhen më të rrepta janë ligjet rrugore. Shumë persona humbin jetën për shkak te aksidenteve çdo ditë. Ligjet rrugore duhet të ashpërsohen si për drejtuesit e mjeteve ashtu edhe për këmbësoret.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dea - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8081&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Ne dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cila...
Padrejtesite e shek...
Lloji: Ese argumentuese
Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka f...
Shoqja e ngushte
Lloji: Ese argumentuese
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te ...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
pranvera ne katundi...
Lloji: Ese argumentuese
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fi...
ese
Lloji: Ese argumentuese
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne...
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat eleme...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane...
Gjuha shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit. Pedersoni ka thene kete thenie e cila...
Aktualizimi i Helen...
Lloji: Ese argumentuese
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsiderohesh...
E denuar sepse jam ...
Lloji: Ese argumentuese
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren ti...
Fjala qe ndryshon b...
Lloji: Ese argumentuese
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.