"Liria i ka rrenjet ne gjak"
me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore.
kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij
me turqit dhe fitoi plot 24 luftravetem per lirin e tij dhe te popullit shqiptar. nuk ishin vetem burrat qe nuk pranoninte vdisnin ne robri.edhe grate pranuan te vdisnin me mir ne liri sesa te jetonte ne roberi.
nje shmbull te till e kemi princeshen Argjiro te ciles i ishin versulur turqit qe ta zinin te gjalle ta robronin ta dhunonin e shum e shum poshterime te tjera.princesha nuk gjeti zgjidhje tjeter vecse te hidhej nga kalaja se bashku me djalin e saj.sepse nuk deshironte te binte ne duar t'armikut dhe te mbronte nderin dhe moralin e femres shqiptare.dhe te mbante besen ndaj burrit te saj te ndjere.
thuhet qe me luftrat qe zhvilloi skenderbeu njerzit i thoshin je nje trim qe si gjen shokun.dhe ti na e solle lirin.
skenderbeu iu ishte pergjigjur:un nuk ua solla lirin por e gjeta ne mesin tuaj.
arberit nuk ndaleshinluftonin me gjith forcat e tyre.edhe pas skenderbeut qe nje trim qe ngriti flamurin ne vloren legjendare dhe ai njeri kaq trim dhe kaq atdhedashes ishte ismail qemali.e i dha fund roberis njeher e pergjithmon.
Vendi yn ka shum vlera dhe mu per kete na e kan copëtuar atdheun ton ateror.per fat te mir nuk munden te na e marrnin gjith shqipërin.
edhe tani ne duhet ta mbojme me gjak .ti tregojme botes se ku vend ka nje zot i cili e drejton. te ndjekim hapat e te pareve tane...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Dani alves
Email:
alves@gmail.com
Komenti:
shm bkr por e permbledhur me shume nga historia ♥♥:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-* :-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-* :-*:-*:-*:-*:-*:-X:-X♥♡§< 3
Emri:
saraara
Email:
kkkk@yahoo.com
Komenti:
Fjala , elementi me I perdorur I jetes sone arma e arsyes, burim i grindjeve, dhe i te mirave shpifjeve.
. Ne shkolle, ne shoqeri dhe kudo eshte e pamundur te veprojme pa fjalen. Pa te nuk do te kishte komunikim .Ndodh qe ndonjehere njeriu behet viktime e fjales. Kur dikush na thote:”jeni shume te mire, jeni te mrekullueshem”, keto fjale sigurisht na mrekullojne na bejne te ndihemi mire . Nese dikush na ben kritike e verejtje , edhe pse ne mund ti japim te drejte, nuk ndihemi mire .Fjala eshte sa e rendesishme , aq e parendesishme. pasi Miqesia, falenderimi, mirenjohja e sinqerte duan me teper se kaq .
Emri:
donita osmanollaj
Email:
bu-ki123@hotmail.com
Komenti:
po eshte shum e vertet keti qe ka shum gabime ortografike
por nuk jan qe nuk e di por thjesht do te humbisja shum kohe nese do shkoja pa asnje gabim
kjo eshte arsyeja