Data e postimit: 2023-04-29 17:17:03
Shikime: 2489
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
pasioni im me mrekullon
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte matematika.
Qe ne moshe te vogel e ndjenja qe matematika ishte lenda qe me perfaqesonte,lenda qe me bente te ndjehesha mire.Te zgjidhja probleme matematikore ishte me e lehte se sa te zgjidhja problemet e mia jetesore.Kur te gjithe femijet e tjere te moshes sime luanin e argetoheshin une mundohesha te zgjidhja problemet matematikore.Sepse kjo ishta ajo qe un doja te beja ne te ardhmen nje sipermarrse e famshme. Jam rritur me mendimin qe matematika ishta lenda me kryesore ne jete. Babai im ishte nje shtyse per mua ne matematike sepse ajo ishte lenda ku ai shkelqente por per shkak te kushteve ekonomike ai nuk mundi ta vazhdonte shkollen ndaj gjithmone perpiqet qe mua te mi plotesoje te gjitha qe nje dite te behem dikushi. Kjo ne fakt esht edhe endrra apo pasioni im qe ne te ardhmen te behem dikush qe babai im te jete krenar per vajzen qe vet ai ka krijuar.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anxhela Stafa - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8105&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
femiria
Lloji: Ese pershkruese
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse...
|
Deshire e varfer
Lloji: Ese pershkruese
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
|
Bardhesia e qytetit
Lloji: Ese pershkruese
Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kan...
|
Endrrat
Lloji: Ese pershkruese
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikus...
|
Nena ...
Lloji: Ese pershkruese
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane ...
|
kush jam unë?
Lloji: Ese pershkruese
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një fa...
|
Udhetim Imagjinar N...
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam...
|
Natyra në stinën ...
Lloji: Ese pershkruese
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet...
|
JETA
Lloji: Ese pershkruese
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrar...
|
gjyshja ime
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si d...
|
Stina me e bukur e ...
Lloji: Ese pershkruese
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore si...
|
Personazhi qe me fr...
Lloji: Ese pershkruese
Unë kam lexuar librin “I fundmi i Mohikanëve”. Autori që e ka shkruar librin është James Fe...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|