Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4859
Data e postimit: 2016-02-11 20:43:42
Shikime: 15961
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 1

Titulli: Mergimi shpirteror

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ndikimi i largimit shpirteror ne boten e brendshme te personit
Autori: E.C
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: elma.cara@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror”

Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri mjaft e zakonshme ne boten njerezore, dukuri qe vjen si pasoje e deshires apo detyrimit per t’u larguar drejt nje vendi tjeter, ne dukje me i mire. Por cfare do te thote ne fakt te mergosh shpirterisht dhe cfare ndikimi sjell kjo gje ne boten tone shpirterore?
Ekzistojne momente ne te cilat njeriu nuk e gjen me vetveten ne mjedisin qe e rrethon. Si pasoje e situatave te ndryshme, ai fillon te kuptoje qe elementet e jashtme nuk i perkasin me botes se tij te brendshme, shpirti i tij dhe shpirti i kesaj bote nuk perputhen me me njeri-tjetrin. Nje perspektive e re e te menduarit, nje zhgenjim ose lendim fatal, nje vorbull ndjenjash qe dikur merrte dhunshem kedo me vete, por qe tani eshte shnderruar ne nje rrjedhje mediokre e te vobekte kane sjelle nje gjendje shpirterore te re. Dicka ka ndryshuar dhe ajo qe me pare ishte gjithcka, tashme nuk eshte asgje. Ajo qe dikur ishte e rendesishme eshte larguar me ose pa deshire dhe ne vendin e saj eshte ulur kembekryq ndjesia e te qenit vetem, bosh. Kjo zbrazeti e brendshme ka zene rrenje te thella dhe e vetmja menyre per ta shkulur eshte shkeputja me kete bote e zevendesimi i saj me dicka te re, nje zgjidhje mjaft e nevojshme dhe e logjikshme.
Keshtu, shpirti vendos te „migroje“ drejt dickaje te re, pasi ai beson, beson me te vertete qe bota ka rezervuar dicka me te mire per te, dicka qe do ta beje te harroje qe asgje nuk ka kuptim, dicka qe do t’i sjelle paqe e pse jo, lumturi. Sa keq qe kjo shprese ne shume raste eshte e destinuar te shuhet pak nga pak. Nje shpirt i larguar nuk mund te gjeje paqe duke braktisur dicka qe me pare e ka dashur fort, sepse nje dashuri e madhe le mbrapa nje zbrazeti te madhe e si e tille, kjo e fundit mund te mbushet vetem me nje dashuri tjeter me te njejtat permasa. Situata behet pothuajse e pashprese kur kjo ndodh, e kur shpirti megjithate vazhdon te shuhet. Kujtimet e se shkuares e brejne ate cdo dite, nje ndjesi e mundshme faji per dhimbjen qe mund te kete shkaktuar per ate qe la pas e plagos pak nga pak dhe ai humb pas cdo kujtimi nje copez te vetvetes.
Mbase nuk ndodh gjithmone keshtu. Mbase njeriu pas disa kerkimesh e gjen ate qe i sjell ngushellim. E sigurt eshte ama qe kjo e fundit nuk mundet kurre te zevendesoje te meparshmen, ajo eshte plotesisht unike dhe me e keqja, e rrenjosur thelle ne kujtime.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     E.C - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Mergimi+shpirteror/4859


Vepra te ngjashme
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh s...
A ka......?
Lloji: Tregim
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? ...
Jeta reale e leters...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e...
Carmatosja eshte e ...
Lloji: Ese argumentuese
Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoi...
Mjedisi dicka e cmu...
Lloji: Ese informuese
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vend...
Perkedhelja ta zbut...
Lloji: Ese argumentuese
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behe...
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Nje nxenes, nje mes...
Lloji: Ese shpjeguese
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjes...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...


Komentet e fundit!

Emri: elena
Email: leona-1-1@gmail.com
Komenti: KOPJOVA NE ESE NE SHKOLLE DHE MORRA NOTEN ME TE MIRE
  Pergjigju
Emri: XXX-XXX
Email: XXX-XXX@XXX.com
Komenti: mir e bera per ket pun e kopjova edhe un

Emri: njeas
Email: kledisina0@gmail.com
Komenti: Qeke nga e njejta shkoll si un ishalla ste bo msim amantja se ket mund te boj dhe un rrofsh gjithsesi
  Pergjigju

Emri: enis
Email: enisi.tahiri@live.com
Komenti: /
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.