Ishin thjesht lojtaret e nje bote plot gabime. Ishin te destinuar per te qene "injorante", per te mos e patur kurre flaken e dijes.A mos ishin gje kukullat e perendive? Po ashtu ishin.Fati i tyre qendronte ne doren e nje despoti te pameshirshem,egoja e te cilit dhe etja per pushtet nuk e linin te dorezonte dijen per te ndricuar eresiren mbytese ne mendjen e njeriut.
Atje, mu atje nw mesin e perendive despote,doli nje fije shpetimi nje hero i vetmuar.
Ai i shte Prometeu.Simboli i vetsakrifikimit,i altruizmit dhe i humanizmit. I mberthyer ne malet Kaukaze, i denuar nga vet Zeus, i torturuar ne maksimum duke abuzuar faktin qe ishte perendi,ai po vuante denimin e dhenies se zjarrit.Me plot goje Prometeu ishte nje hero i vetmuar.Nje hero i cili luftoi fillikat i vetem kundrejt gjithe ushtrise se zeze te perendive.
Me thoni, a do te ndermernit ju nje hap kaq te rrezikshem per te miren e popullit tuaj? Mbase po. Po sikur te dinit fatin i cili do t'ju ndiqte nga prapa? Ja qw Prometeu i dinte tw gjtha.Ai e vendosi veten ne nje labirint ndeshkimi pa dalje.Edhe pse dhuntia qe ai kishte qe ai kishte mund ta ndihmonte dhe t'i sillte çlirimin,ai e mohoi ate.Goja e tij e mermerte nuk nxori gje.
Edhe pse ai i perket botes se hyjnive ai nuk ishte ne mbrojtjen e tyre.Ai ishte vuajtesi tragjik, heroi i vetmuar i cili solli shpetimin e gjithe njerezise, por shpetimin e vetes asnjehre nuk mund tra sillte...Mesazhi qe kjo veper na percjell: Sakrifikimi i vetvetes ne emer te njerezimit.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!