Data e postimit: 2013-02-12 19:52:04
Shikime: 8054
|
|
Likes:
0
Dislikes:
1
Titulli:
onjengini dhe tatjana
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
tatjana ishte nje vajze shpirtbute e thjeshte dhe melankolike.kishte nje natyre te matur e te menduar.tatjana ishte e lidhur ngushte me popullin e saj dhe i donte te varferit.ishte heroina ruse dhe shume e kane konceptuar si kunderpeshe e onjenginit ndersa dy takimet e tyre perbejne boshtin e subjektit te veperes.onjengini ishte nje i ri i edukuar sipas modes se aristoracise franceze.ai ishte nje djalosh aristokrat qe vinte nga sallonet mondane te kryeqytetit.ne pamje te pare dukej egoist i zymte dhe i velur nga jeta.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
franko mema - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=812&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
mjedisi dhe jeta jo...
Lloji: Ese argumentuese
E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shk...
|
kujtimet
Lloji: Ese argumentuese
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur n...
|
Eshte interneti i m...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e...
|
Bota pas pandemisë
Lloji: Ese argumentuese
Në fillim të vitit 2020,bota u godit nga një pandemi masive,ajo e COVID-19.Rreth 1.7 miliona ...
|
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
|
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
|
|
Emigrimi
Lloji: Ese argumentuese
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni ven...
|
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh
në një përrallë të...
|
Poezi
Lloji: Ese argumentuese
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi har...
|
gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fs...
|
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|