Lloji:
Ese argumentuese Tema:
Kush jam une? Autori:Autori eshte i fshehur! Shkolla: Petro Nini Luarasi Klasa: - Qyteti: Tirane E-mail:Email eshte i fshehur!
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes.
Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe të tjerët në mbarë botën që e tërheq teknologjia dhe shpikjet e reja. Kam lindur në Tiranë, Shqipëri më 12.10.1996, vetëm 3300 gram. Jam rritur dhe jetoj në një shtëpi normale me prinderit dhe vellain tim me te madh në zonën e ish-bllokut. Ndihem më rehat në shoqërinë e vetëm 1 ose 2 shokëve, pasi në mendimin tim është më kollaj të komunikohet me 1 ose 2 veta sesa me një grup të madh. Kam ndjekur shumë kurse të ndryshme, ndër të cilat mund të përmend: “Anglisht, Italisht, Frengjisht, futboll, basketboll, not, kurse kompjuteri”.
Shkollën 9-vjecare e kam bërë në shkollën “Edith Durham”, kam qëndruar në të njëjtën klase ‘B’ për 9 vjet duke formuar një shoqëri të fortë me shumë veta. Jam një nxënës që më pëlqejnë notat e mira dhe luftoj që t’i marr ato. Kam pasur marrëdhenie të mira me të gjitha mësueset dhe mësuesit dhe mendoj se kjo është një aftesi e mirë që më karakterizon.
Për momentin frekuentoj shkollën “Petro Nini Luarasi” dhe jam në klasën ‘10F’ dhe shpresoj që t’ia kaloj sa më mirë dhe të marr rezultate sa më të mira.
Asnjëherë nuk e kam vendosur në kokën time se cfarë dëshiroj të bëhem në të ardhmen, njëherë thoja që doja të bëhesha drejtor(kur kam qenë i vogël pa e ditur as vetë se cfarë do të thotë ajo fjalë), astronaut, futbollist, si babai im, etj. Ndërsa tani në këtë moshë them që kam ende dhe pak kohë per ta vendosur. Me pak fjalë ky jam unë.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
florina
Email:
florina_ibriqi@hotmail.com
Komenti:
shum mir e ka shprehur mendimin, ne fakt une nuk e lexova te terin por nga fillimi mu duk i shkelqyer te lumtë