Data e postimit: 2018-10-04 17:28:08
Shikime: 7600
|
|
Likes:
9
Dislikes:
6
Titulli:
Legjenda Nder Vite
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi
Kur njerezit filluan te kuptonin njeri tjetrin ata filluan te shprehnin ndjenja e shume gjera te ndryshme. Ata me kalimin e kohes filluan te tregonin te shkuaren por nuk e percaktonin kohen apo vendin dhe shtonin ndonje element fantaskik. Ata i quajten keto tregime legjenda si fillim ato nuk shkruanin prandaj moren emrin gojedhena dhe kjo tregon qe legjendat e gojedhenat jane disa nga gjerat me te vjetra te letersise. Njerezit mahniteshin me keto gojedhena por me kalimin e kohes kuptuan qe njerezit qe i dinin ato do largoheshin nga kjo jete dhe ata filluan te krijonin figura qe te kishin menyra per te ruajtur historine tyre. Legjenda jane kaq mahnitese dhe datojne ne nje kohe aq te vjeter sa disa njerez nuk besojne as edhe nje detaj te tyre.
Legjendat dhe tregimet apo perrallat sot nuk jane aq te famshme sa dikur, sepse sot pajisjet elektronike e kane bere kohen moderne shume me te lehte. Por jua siguroj qe legjendat dhe leximi nuk shkojne asgjekundi, sepse ato i kane mbijetuar gjerave me pamenduara dhe eshte e pamundur qe nje pajisje ti fshije ato nga kujtesa jone.
Legjendat jane disa nga gjerat me te vjetra ne toked he ato na ndihmojne neve qe pak a shume te kuptojme si jetonin dhe si deshironin te jetonin njerezit e dikurshem
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Samuel Osmani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Legjenda+Nder+Vite/6473
Vepra te ngjashme
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
|
|
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca
I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ?
Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
|
Hapma derenn e dash...
Lloji: Ese argumentuese
Hapma deren e dashura nënë
E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj kesh...
|
Gjakmarrja plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
|
Lloji: Ese argumentuese
Nëse shpesh ankohemi duke thënë se jemi të pafat gabohemi. Fati nuk është një rastësi që du...
|
Heroizmi
Lloji: Ese argumentuese
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte t...
|
Jam krenar/e qe ja...
Lloji: Ese argumentuese
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krena...
|
Libri shoku qe asnj...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates.
Dielli kishte shperndar rr...
|
Liria e fjalës së...
Lloji: Ese argumentuese
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë n...
|
Jam i vecante jam s...
Lloji: Ese argumentuese
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te...
|
a eshte ndikuar jet...
Lloji: Ese argumentuese
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsi...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|