Data e postimit: 2023-07-05 19:09:03
Shikime: 1009
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
E ardhmja një ëndërr tunduese !
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh herë kapemi kaq shum pas së shkuarës dhe së ardhmes sa harrojmë të jetojmë të tashmen .
Dëshira për të qenë në dijeni se çfarë do sjellë e nesërmja ,etja për të paraprirë atë çka nuk e përjetojmë në moment e bën të ardhmen tepër tunduese .Ëndrrat që thurin për të ardhmen janë të larmishme.
Mund të kalojmë shumë kohë duke ëndërruar,mund të mos jetojmë momentin,por asnjëherë nuk rreshtim së thururi ëndrra dhe lozhe për të ardhmen.Është e sigurtë që në një moment do të na gjesh sërisht aty të përhumbur nën kalvarin e gjatë të ëndrrave që na çon drejt së ardhmes .Janë momente që na bëjnë të ndihemi të plotësuar .
Të dishë çtë pret në të ardhmen të jep siguri ,kurajo ,vetbesim .A do të ishte më e lehtë jeta kështu ? Në një këndvështrim pamor po ama nuk kemi si ta mësojmë të vërtetën .
Në ëndrra ne e ndërtojmë të ardhmen në mënyrën tonë më përfekte të mundshme .Por jo gjithçka që ëndërrojmë realizohet .
Ëndërrimi nga realiteti janë dy pole të kundërta ,milje larg njëri-tjetrit.
Megjithatë asnjëherë mos hiqni dorë nga ëndrra për të ardhmen sepse të ëndërrosh do të thotë të kesh një vizion . Një ëndërr perfekte e shoqëruar me një punë të pa lodhur mund të na japi një të ardhme të ndritur ! 🤍✨
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Melisa Preçi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8134&lloji=Analize+letrare
Vepra te ngjashme
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vle...
|
Mir se vini ministr...
Lloji: Analize letrare
Mir se vini ministra ne kosove e lir
19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te...
|
Kosova
Lloji: Analize letrare
Kosova , vendi im qe me premtoi jete kur linda.
Si mund te falet nje gjak mendova sa mall i ndjek m...
|
Gjakmarja ,nj plage...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga ...
|
Bullizmi
Lloji: Analize letrare
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nj...
|
Korridori i fshehur
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur"
Titulli: Korrid...
|
Rogov krenare
Lloji: Analize letrare
ROGOV KRENARE
Kështu deshmorit Safet gashi
Rogov a ndjeve o
Shum trima shum hero
Bac o vll...
|
Ese per vendin tim
Lloji: Analize letrare
Shqiperia,nje vend I vogel we ka nje qoshe diku aty ne Mesdhe,me nje popull bujar e krenar per vendi...
|
Në fshat
Lloji: Analize letrare
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
|
Bageti e buqesi
Lloji: Analize letrare
O malet' e Shqiperisë e just O lisat' e gjatë!
Fushat e gjëra me lule, q'u kam ndër mënt di...
|
Shkolla - Shoqeria ...
Lloji: Analize letrare
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo esht...
|
Lexojeni si fillim
Lloji: Analize letrare
Jeta ime....
E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|