Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7645
Data e postimit: 2021-04-01 16:16:32
Shikime: 4783
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: Bullizmi

Lloji: Analize letrare
Tema: Tekst ndergjegjsues
Autori: Reilda
Shkolla: Asim Vokshi
Klasa: 12B
Qyteti: Tropoje
E-mail: reildamahmutaj@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per njeriun. Bullizmi sjell pasoja nga me te ndryshmet dhe me te rendat. Personat qe bullizojne jane ata persona qe ndihen superiore , e mendojne veten lider , kane nje zemer te ushqyer me mllef e urrejtje etj. Ndersa te bullizuarit jane ato “viktima” qe mbartin nga te tjeret bullizmin , dhunen si psikologjike ashtu edhe fizike. Shpesh keta persona jane te dobet fizikisht , jane te frikesuar , nuk jane ne gjendje te mbrojne veten e tyre etj. Vuajtjet e tyre nuk i kupton askush. Prandaj nese shikoni te tille persona pikerisht ata qe qendrojne te vetem do ishte shume me mire ti afronit dhe ti ndihmonit sepse neser mund tjemi dhe ne ne vendin e tyre ne te njejten situate.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Reilda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Bullizmi/7645


Vepra te ngjashme
Bullizmi dhe femije...
Lloji: Ese informuese
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume ...
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenome...
Pse duhet ta ndaloj...
Lloji: Thirrje
Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan j...
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per...
Dhuna ne Shoqeri (B...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te p...
Dhuna ne Shoqeri (B...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te p...
Bullizmi
Lloji: Ese pershkruese
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur ...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
Ngrohja globale
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta sh...
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...


Komentet e fundit!

Emri: ajla
Email: jhghjjjrnr@aol.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.