Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7658
Data e postimit: 2021-04-14 12:13:27
Shikime: 1479
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Saide gashi

Lloji: Analize letrare
Tema: Per vetveten
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Saide pnishi


Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lexu edhe libra te biblotekes sot më kojtohen krejt shak kom lexu haraqi ne gjak lulja e shkodres shpella e dragobis edhe sot i pash te gjitha edhe gjat luftes ju spjegojsh krejt shka kom lexu ndodhit dhe i pash me sy me dolen te verteta sot me kojtohen edhe i shkruj lloj lloj poezie me thon 71 vjet nan i bane edhe asnji poezi se harrove kur ulem me kojtohen edhe ju spjegoj nipve edhe mesave qeshin edhe iu vjen interesant 11 fëmij i kom nipa mesa kur mlidhen bashk ju tregoj per luften qysh ka knu bleta ne mal e ka pas vllavin ushtar edhe unë Saidja me ndodhi qyky rast e pata vllavin komandant te ushtries 126 krejt shka kom lexu i pash me sy kam qen ni nxanse e sjellshme veq kom pas qef me dit per not som ka interesu sa po ma qet arsimtari por edhe sot kom deshir te shkruj poezi të llojllojshme knaqen nipat edhe mesat qysh nënagjyshe i ke majt men koto pezi dëshira ime ka qen e zjarrt me lexu e me shkru per gjdo dit sot jam e lumter edhe se jam prej zemres e smut mendja me rri veq te shkruj e tju tredoj niev e mesev gjithqka per veten time.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     SAIDE PNISHI - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Analize+letrare&id=7658


Vepra te ngjashme
Kosova nanë unike
Lloji: Analize letrare
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr m...
Plaku dhe Plaka
Lloji: Anekdota
Ni plake rrin ne autobus.Ne nderkohe, ni plak qe e ka perpara ish tu lexu gazete.I thote ky plaku ...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
17 shkurti URIME SKENDER DITËLINDJA, GËZIMI I NANES JETA IME ZEMRA IME I GZOF...
Shoqria
Lloji: Te tjera
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh e...
Life isn't shit
Lloji: Ese argumentuese
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten to...
....Perditshmeria'
Lloji: Ese pershkruese
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash n...
nje dit ne nje qyte...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka is...
vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke...
me padurim e prisja...
Lloji: Analize letrare
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim...
REALITETI-I VERTETI
Lloji: Poezi personale
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em ...
REALITETI-I VERTETI
Lloji: Poezi personale
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em ...
bora e par ne fshat...
Lloji: Analize letrare
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.