Data e postimit: 2016-09-26 17:39:16
Shikime: 4045
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
....Perditshmeria'
|
Lloji:
Ese pershkruese
Tema:
Dashuria
Autori:
Anita
Shkolla: Shaban Polluzha
Klasa: 7A
Qyteti: Polluzhe -Drenas
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Pash shum njerez qe gabuan, por, nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje?
Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal, do jap jeten time te me falesh keto gabime' !
Pse ska nga ata qe falin, dashurojn, apo edhe nga ata qe jetojn me te vertet?
S'ndegjova nga askush ket pergjigjje 'eh ska gje , e mira nuk ndalet as pas nje gabimi!
Pse s'premtoi kush asnjeher 'qe po deshte henen un te sjell dhe diellin'?
Nuk ndegjova ndonje nga ato krismat e buzeqeshjeve te shoqerive apo dhe dashurive te verteta!
Por, ama Un ndegjova krismat e nje zemre te thyer, nga nje shoqeri ose dashuri Qe shkaterrohet nga genjeshtrat '!
Nuk pash kund, Dike qe u pendua me t wertet , Dike qe kerkoi falje perzemersisht '!
Nuk po gjej njeriun qe meson nga gabimet dhe nuk I perserit ato!
Nuk gjej, nuk gjej shum persona dhe opinjone, por ne ket bot pa ta nuk gjendet as dashuria dhe as lumturia!
-Ehh shpresoj te mos vdes shpresa!
-Gjith te mirat Anita'!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anita - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/....Perditshmeria%27/5337
Vepra te ngjashme
LIBRI
Lloji: Ese pershkruese
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qd...
|
Vjeshta-Stina E Pun...
Lloji: Ese pershkruese
Ohhhh...
Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po iki...
|
i pavarur
Lloji: Ese pershkruese
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e ...
|
deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare
Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
|
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla
Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe ...
|
Vendlindja ime
Lloji: Ese pershkruese
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te fre...
|
Nene Tereza – Vle...
Lloji: Ese pershkruese
Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta
Shekulli XX do te mbahet mend ne shume menyra si shek...
|
Ndjenja e lirisë
Lloji: Ese pershkruese
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashur...
|
Ese historike
Lloji: Ese pershkruese
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptarev...
|
Xhaxhi
Lloji: Ese pershkruese
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur q...
|
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
|
dimri magjepses
Lloji: Ese pershkruese
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dho...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|