Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7003
Data e postimit: 2019-11-20 17:41:54
Shikime: 19812
Raporto

Likes: 59 Dislikes: 9

Titulli: Jam I vecante,jam shqiptar

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Nje familje e madhe
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: gerixhina6@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese e nje kombi ku paraardhesit tane derdhen gjak,ku nenat derdhen lotin, e ku femijet u bene burra per te mbijetuar.Jam I vecante sepse vendin tim e karakterizojne ajo shqiponje krenare e stampuar ne gjak,ajo melodi te cilen cdo shqiptar e di,ate hero kombetar, Skenderbeun qe beri edhe turqit te ndiheshin xheloze.Ato emocione, krenari por edhe detyrim ndaj ketij vendi te shenjte.Jam i vecante per traditat, per arritjet dhe me e rendesishmja per gjuhen. Per kete gjuhe historike,per kete gjuhe trimash,per kete gjuhe shqiptari,per gjuhen shqipe.Jam i vecante se flas dhe geg dhe took.Jam i vecante se pervecse familjes,shendetit,shoqerise dhe punes te tjerat nuk kane shume rendesi.Jam I vecante se besoj ne zot dhe se lutem per te miren e ketij vendi.Jam shqiptar dhe jam krenar se pavaresisht se nuk jemi nje shtet i madh,kudo ne bote flitet per besen e shqiptarit, ku per te jane thurur vargje,romane e shkrime te mrekulluesheme. Edhe pse dita-dites po shterohet perdorimi i tyre serish veshjet popullore na kane karakterizuar dhe do te na karakterizojne gjithmone.Besoj se e kuptuat se te jesh shqiptar eshte me shume se ti perkasesh nje kombi, do te thote ti perkasesh nje familjeje te made!!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Geraldo Xhina - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+vleresuese&id=7003


Vepra te ngjashme
Jam krenar qe jam s...
Lloji: Hartim
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe ...
gjuha jone
Lloji: Analize letrare
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te per...
Krenar per atdheun ...
Lloji: Poezi lirike
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena O ky gjaku kuq e zi me jep jete,me f...
Jam i vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te m...
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vle...
Njeriu nuk humbet, ...
Lloji: Ese pershkruese
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Hartim
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte...
Jam krenar qe jan s...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:B...
ghuha shqipe
Lloji: Analize letrare
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Hartim
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht po...
E dua gjuhen time
Lloji: Ese argumentuese
Jeta na sjell shume te papritura,ndonese fati eshte ai qe vendos per jeten tone. Ne jete kemi ar...
Fjalet e nje shqipt...
Lloji: Poezi lirike
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena ...


Komentet e fundit!

Emri: Anja
Email: anjableta@gmail.com
Komenti: shume ese e bukur ,e ke shprehur mjaft mire se cdo te thote te jesh shqiptar , vazhdo keshtu !
  Pergjigju
Emri: Geraldo Xhina
Email: gerixhina6@gmail.com
Komenti: Shume faleminderit per fjalet e bukura.

Emri: sonila
Email: sbundo7@gmail.com
Komenti: bravo me dimove shume ne detyrat e shtepise
  Pergjigju
Emri: Geraldo Xhina
Email: gerixhina6@gmail.com
Komenti: Me behet qejfi qe te ndihmova


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.