Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6793
Data e postimit: 2019-03-26 21:07:33
Shikime: 4655
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 4

Titulli: ghuha shqipe

Lloji: Analize letrare
Tema: ESE
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI
Shkolla: MIHAL GRAMENO
Klasa: IV/4 AND IV/3
Qyteti: prishtine
E-mail: jonneziri7@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip eshte nje se kjo gjuhe nuk eshte fituar lehte,nuk ka qen nje gjuheqe dardanet tane e kan gjetur te gatshme por ata vete jane muduar dhe e kane gjetur te gatshme por ata vet jane munduar dhe e kan formuar alfabetin shqiptar per te cilet jam krenar jo vetem une por te gjithe ata qe e dine se qfar rendesie ka gjuha jon qfar knaqesie eshe te flasesh ate dheta perjetosh.ne ate kohe serbet nuk ne lejojnin qe te mesojme dhe te flasim ghuhen shqipe.ne ate kohe shqipetaret ishin ne kriz nge serbeve.ne ate kohe perandoria osmane nuk na lejonte te mesojme gjuhen shqipe por vetem ghuhen turke dhe ghuhen serbe.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/ghuha+shqipe/6793


Vepra te ngjashme
gjuha shqipe
Lloji: Hartim
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhe...
Gjuha Shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonĂȘ eshte thesar i dituris tone, ril...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Hartim
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte...
Gjuha shqipe
Lloji: Poezi lirike
O gjuha shqipe qe perpeliteshe Nuk lejoheshe te fliteshe Dhe shqiptaret e zemeruar Moren armet n...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Hartim
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht po...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar ...
Gjuha shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tj...
Kosova eshte e buku...
Lloji: Ese shpjeguese
Kosova tash eshte vendi me i kriuari ne bote.Ne vitin 90-99 shkollat tona oretpolicore nuk lin te me...
Gjuha jone, gjuhe b...
Lloji: Hartim
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa ...
''Gjuha jone''
Lloji: Ese argumentuese
Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja ...
"Gjuha jone"
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjer...
gjuha jone
Lloji: Analize letrare
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te per...


Komentet e fundit!

Emri: sindi
Email: sindirina@gmail.com
Komenti: Shum bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.