Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1123
Data e postimit: 2013-04-08 16:22:12
Shikime: 8198
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 3

Titulli: Gomari dhe fshatari

Lloji: Tregim
Tema: Bleresi dhe Gomari
Autori: Kaltrina
Shkolla: "Shkolla e Gjelber "
Klasa: 4/1
Qyteti: Prishtine
E-mail: kattarina.g@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje njeri deshi njeher te blente gomar, por se pari e mori per ta provuar e per ta njohur e per ta provuar se sa vlen . E afroi te grazhdi dhe e la me gomaret e tjer , mirpo ai gomar i la gomaret e tjer dhe ndenji afer gomarit me pertac dhe me grykes .
Bleresi i a vuri kapistren dhe ia khesu te zotit.
Ai e pyeti se kaq shpejte e provove?!
Nuk me duhet me ta provoj sepse e di qe eshte sikur shkun qe e ka zgjedhur .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kaltrina - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Tregim&id=1123


Vepra te ngjashme
gomari dhe kali
Lloji: Fabul
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere...
gomari dhe kali
Lloji: Tregim
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak...
JETA DHE VDEKJA
Lloji: Ese argumentuese
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikue...
mos u largoni
Lloji: Poezi lirike
o ju njerz qe po kaloni para te madhe po hargjoni kufijt e ndryshum i kaloni nkerkim te nje jete...
trute e gomarit
Lloji: Fabul
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit t...
Mendo
Lloji: Ese shpjeguese
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale t...
A realizohet nje en...
Lloji: Ese argumentuese
Ese! Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra... Shumica e njerez...
gomari i zgjuar dhe...
Lloji: Fabul
na ishte nje here nje gomar.ai po hante bar per qejfin e tij kur pa se po i afrohej nje ujk.ai mend...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
Tershane ne sofer p...
Lloji: Ese argumentuese
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zot...
Ariu dhe dhelpra
Lloji: Fabul
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje f...
Ariu dhe dhelpra
Lloji: Fabul
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje ...


Komentet e fundit!

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: kaltrina me beso:nuk dua te te shaj, por kjo qe ke shkruar nuk eshte tregim po esh barsalete dhe pervec kesaj qe te mos poshterohesh fare veri vete nje like te pakten vepres sate sepse nuk besoj qe njerez te tjere do ta pelqejne vepren qe ke shkruar se seshte as e bukur.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.