Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-01-09 21:32:36
Shikime: 8216
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 3

Titulli: Ne jemi ne Toke per te..

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta
Autori: Paula
Shkolla: Zigur lelo
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter.
Une, per veten time, jam ne toke per shume gjera qe dua ti bej , por edhe per shume persona qe une i dua.Une jam ketu per te fluteruar mbi cdo gje te bukur , per te mesuar gjerat misterioze te ketij universi, jam per te kenduar cdo gjeqe une pelqej apo krijoj , por mbi te gjitha une jam ketu per te bere cdo gje tjeter qe une nuk e kam provuar me pare.Cdo gje qe me rrethon dhe e dua.Mbi cdo gje tjeter une jam ketu per familjen time, per shoqet e mia te ngushta dhe per kedo qe une e dua dhe me do.
E pra,kjo eshte bota, te jep mundesine ta jetosh jeten sipas menyres tende, te mire apo te keqe.Pra, botaka shume gjera qe ne duhet te jemi gjithmone aty.
Ndoshta keto jane ato arsye qe ne duhet ti kemi gjithmone per te qene gjithmone ne toke .Sepse shanci njeher vjen...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Paula - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ne+jemi+ne+Toke+per+te../6660


Vepra te ngjashme
Ne jemi cfare hame!
Lloji: Ese pershkruese
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jet...
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,...
Nata
Lloji: Ese pershkruese
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime. Drita e dites terheq ven...
Nenes sime
Lloji: Ese pershkruese
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të nat...
dhuna ndaj femres
Lloji: Ese pershkruese
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse d...
te dua
Lloji: Ese pershkruese
DASHURIA❤ Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nes...
Seksi
Lloji: Ese pershkruese
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume...
Lumturia
Lloji: Ese pershkruese
I lumtur nuk eshte ai qe e ka me te miren e cdo gjeje por ai qe di te marr me te miren nga gjithecka...
Kur dikush te trajt...
Lloji: Ese pershkruese
U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane k...
“Per te dashuruar...
Lloji: Ese pershkruese
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja...
Bullizmi
Lloji: Ese pershkruese
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur ...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...


Komentet e fundit!

Emri: Anxhela Mata
Email: eangi770@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur....me duhet neser per detyre shtepie....shume flm Paula
  Pergjigju

Emri: Anxhela Mata
Email: eangi770@gmail.com
Komenti: shume e bukur eseja...me duhet neser ne shkolle per detyra shtepie....shume flm Paula
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.