Lloji:
Hartim Tema:
Vjeshta Autori:
Berat Zenuni
Shkolla: Sh.F Sabedin Bajrami Klasa: VI-5 Qyteti: Fshati : Sedllarce E Eperme E-mail:Email eshte i fshehur!
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor.
Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla,
Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rroba Me Te Trasha. Natyra Tashme Ka Ndryshuar Ngjyren E Vet,Gjethet Kane Pikuar Nga Drunjte, Lulet Kane Filluar Te Vyshken.Bujku Koren Ato Qe I Ka Mbjellur Si Pemet,Perimet (Mola,Dardha,Rrushi,Kumbulli,P atate,Domate,Qepe e tj).-Ne Kete Stine Njerzit Vraponje Shume Pas Puneve Qe Ti Kryejn Punet Ne Kohe.
Zogjt Shtegtare Shkojne Ne Viset E Nxehta Sepse Eshte Ftohte,E Njejta Gje Ndodh Edhe Me Insektet ,Por Te Insektet Eshte Rralle Te Shohim Ndonje Insekt Ne Stinen E Vjeshtes.-Gjate Stines Se Vjeshtes Njerzit Pergatisin Drunje Qe Te Jene Te Pergatitur Ne Stinen E Dimrit.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Berat Zenuni - http://sq.yourliterary.com/vepra/1717
Vepra te ngjashme
Sfida me e madhe p...
Lloji: Hartim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhem...
Arka e trasheguar
Lloji: Hartim
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene q...
mesuesja imee
Lloji: Hartim
Mesusja ime eshte jeta ime,qysh ne moshen 6 vjeqare hyra ne shkoll me eprkthelte me donte si bijen e...
Pranvera ~ dite mag...
Lloji: Hartim
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Ma...
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
kur ne vlore ngrihe...
Lloji: Hartim
nenteqind e dymbedhjete,
shqiponj e vogel me halle,
ngriti kryet perpjete,
s perfilli mbreter e k...
Jam krenar qe jam s...
Lloji: Hartim
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe ...
krahasimi im
Lloji: Hartim
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERR...
Jam krenare qe jam ...
Lloji: Hartim
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mreku...
Alfabeti yne i shtr...
Lloji: Hartim
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e ...
Libri miku i jetes ...
Lloji: Hartim
LIBRI MIKU I JETES TIME!
Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.T...
Emri:
erblina
Email:
erblina02@hotmail.fr
Komenti:
boll palidhje tybe sen spaske dittt a ke nklas T6 a mu dok se paske shkru si me kan nklas T1
HaHaHaHaHa