Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 353
Data e postimit: 2012-06-11 08:07:02
Shikime: 4836
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Nen spektrin e tij!

Lloji: Hartim
Tema: Kujtime
Autori: Haris
Shkolla: anonim
Klasa: anonim
Qyteti: tirane
E-mail: era.nano@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme.
U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve te mia. Por,mesa duket ai kerkonte te luante si ne nje loje vrasese me ndjenjat e mia.Here leshonte e here terhiqte deshirat e tij te cuditshme drejt meje.Me vjen per te qeshur sot sepse vone e kuptova lojen e tij femijerore, kot nuk thone ndjenjat jane te cuditshme te erresojne gjithshka. Kam pasur momente te bukura me te por ishin si nje shi i lehte vere, zgjasnin pak!Ndersa ato te hidhurat ah, ato nuk perfundonin kurre...derisa nje dite mori fund gjithshka ne nje te vetme telefonate, e me kurre se kam pare. Tashme me vjen te buzeqesh sepsegjithshka qe kisha u kthye ne nje gje te huaj qe se kuptoj, ndodhta se tashme ai eshte thjesht nje kujtim..popo,nje kujtim qe me beri nje njeri ndryshe me te forte sepse cfare isha une se ndryshoi dot kurre!U mundua te shtremberonte veten time me pasqyrat e tij,por sja arriti dot,une jam une brenda dhe jashte turmes!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Haris - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Nen+spektrin+e+tij%21/353


Vepra te ngjashme
dashuria ime
Lloji: Poezi dashurie
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ...
Une dhe bota ime
Lloji: Pershkrim
Une dhe bota ime Bota ku jetoja une?? Is...
Bota ime
Lloji: Ese filozofike
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe...
Kam vendosur te ndr...
Lloji: Ese filozofike
Koha fshin gjithcka , madje edhe identitetin e vertete te nje humani . jeta eshte e tille ,, e vesht...
Tik-Tak Koha
Lloji: Ese pershkruese
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajz...
Tregime fantastiko ...
Lloji: Tregim
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje...
per mesuesen
Lloji: Leter
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ...
ndarja
Lloji: Poezi personale
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pa...
Kujtim me i bukur i...
Lloji: Ese pershkruese
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me...
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
ese pershruese
Lloji: Ese pershkruese
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate...
Nje dite e vecante
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.