Data e postimit: 2018-11-18 20:22:17
Shikime: 13013
|
|
Likes:
15
Dislikes:
12
Titulli:
"Festat e nëntorit"
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit!
28 nëntori-Festa e flamurit kuq e zi i qëndisur nga marigona dhe i ngritur nga dora e të madhit Ismail Qemalit në vitin 1912.Kjo festë është e mrekullueshme për të gjithë shqiptarët në botë!
22 nëntori-Festa e alfabetit me 36 shkronja! Alfabeti ështe shum i rëndësishëm për fëmijët dhe njerzit!
Por mos e harrojm Skëndërbeun herojn tonë shqiptarë♡♡
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Shpresa abdullai - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/%22Festat+e+n%C3%ABntorit%22/6580
Vepra te ngjashme
Arsimimi
Lloji: Hartim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka ...
|
pranvera ne vendin ...
Lloji: Hartim
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ...
|
Festat e fundvitit
Lloji: Hartim
Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin ...
|
gjyshja ime
Lloji: Hartim
gjyshja ime
ska gje qe se arnon,
ska pune qe se fillon,
ska dhembje qe se sheron,
ska femije q...
|
RESPEKTI
Lloji: Hartim
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli sy...
|
Sfida me e madhe p...
Lloji: Hartim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhem...
|
Gabimet e mia
Lloji: Hartim
Jam duke flitur per disa gabime qe i bera pandalur dhe ende nuk po mundem te ndalem se menduari dhe ...
|
vjeshta
Lloji: Hartim
ah sa e prisja kete dite.ditet me ere ,ditet me shi..tash pothuajse ngjyra e verdhe e vjeshtes e kap...
|
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
|
gjuha shqipe
Lloji: Hartim
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhe...
|
Sa e dua librin
Lloji: Hartim
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte...
|
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri.
E dua librin cdo dite e me s...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|