Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-04-07 18:37:47
Shikime: 24741
Raporto

Likes: 56 Dislikes: 18

Titulli: Te shkruajme me imagjinate...

Lloji: Pershkrim
Tema: Nje udhetim ne hapsire
Autori: Xhesika Merkuri
Shkolla: Njazi Mastori
Klasa: VI-c
Qyteti: Ferme Sukth - Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit.
Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires.
Emoconet ishin të shumta.
Une e ula gravitetin në anije zero dhe fillova të bëja lëvizje akrobacie në ajër.Peisazhi në atë moment ishte ishte I pa përshkrueshëm fantastik.
Toka ishte si një top që rrotullohej pa ndaluar ndërsa planetet e tjera lundronin mes tyre.
Rruga e qumështit dukej e mistershme dhe e bukur.Gjatë udhëtimit me anije aty pranë kaloi një disk fluturues,që në të ishin disa UFO të cilët zbritën në një planet të pazbuluar.
Edhe une zbrita sepse do te merrja gurin filozofik gje e cila I duhej planetit tone .Kur une zbrita nga anija kozmike isha shume e frikesuar.
Alienët nuk kishin parë krijesa të tilla prandaj me moren dhe me burgosën.
Alienët bënin një jetë shumë të ndryshme nga ajo e imja.
Pas shumë e shumë perpjekjesh une arrita te arratisesha . Mora Gurin filozofik qe e kishin alienet me ane te fuqise qe zoteroja e më pas hyra direkt në anijen kozmike dhe u nisa drejt e për në Tokë.
Te gjithe u gezuan qe une u ktheva sepse shpetova planetin Toke dhe erdha me nje mision te permbushur .




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhesika Merkuri - http://sq.yourliterary.com/vepra/6812


Vepra te ngjashme
Këndvështrimet e ...
Lloji: Pershkrim
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë...
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes du...
Eurovisioni 2015
Lloji: Pershkrim
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nj...
MIQTE E MI
Lloji: Pershkrim
TEMA MIQTE E MIT TE KET FJAL TE PERBERA DHE MARDHENIE RRETHANORE...
Big Brother Albania
Lloji: Pershkrim
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate n...
Petrela
Lloji: Pershkrim
PETRELA… Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese...
mami im
Lloji: Pershkrim
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per t...
Saranda
Lloji: Pershkrim
Saranda eshte perla e Shqiperise.Ajo eshte qyteti im i lindjes dhe qyteti ku une banoj.Saranda eshte...
ERA
Lloji: Pershkrim
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se...
Vetvetja dhe Genjes...
Lloji: Pershkrim
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e ves...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Folklori është art i shpirtit ......
Ana Xhihani
Lloji: Pershkrim
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vite...


Komentet e fundit!

Emri: petrit
Email: petritpllazi3@gmail.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: Grace
Email: graceo07@gmail.com
Komenti: Duket e kendeshme! Shpresoj te marr 10.
  Pergjigju

Emri: Arba
Email: arbakleiti@gmail.com
Komenti: Me pelqen
  Pergjigju

Emri: brunilda
Email: kelmendibruna@gmail.com
Komenti: bravo shume bukur
  Pergjigju

Emri: ruku
Email: ruku@yohu.com
Komenti: me kapne aljenet
  Pergjigju

Emri: ruku
Email: ruku@yohu.com
Komenti: ops
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.