Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 383
Data e postimit: 2012-07-10 06:39:34
Shikime: 7130
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Shkruajme dhe plotesojme grafike

Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte ndertesa edhe me copa letrash dhe une e ndiqja me deshire. Sota ai po kryen shkollen per arkitekture e une jam e vendosur te ndjek rrugen e tij. Ky mendim me ndjek kudo ku shkoj e ku eci. Edhe ne rruge shoh ndertesa e mundohem te fantazoj diten kur une do te kem nje timen. Ne kohen e lire ushtrohem me problemet baze te kesaj fushe sepse dua te kem sa me shume njohuri, por arkitektura nuk eshte pasioni im i vetem. Krahas saj, nje vend tjeter te zemres sime e ze stilimi. Kjo fushe ka te beje vetem me mua. Me pelqen shume te vizatoj lule te ndryshme, kryesisht trendafila dhe te modeloj fustane, por ajo c’ka me terheq me shume eshte kombinimi i ngjyrave. Mund te duken dy fusha pa shume lidhje me njera-tjetren, por ajo cka dua me shume eshe se te dyja krijohen me imagjinate e c’eshte me e rendesishmje, me dore.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Shkruajme+dhe+plotesojme+grafike+/383


Vepra te ngjashme
Te shkruajme per ho...
Lloji: Pershkrim
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej...
ese shkolla ime
Lloji: Ese pershkruese
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.N...
Rruga drejt te ardh...
Lloji: Tekst shpjegues
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate ...
Rruga drejt te ardh...
Lloji: Tekst shpjegues
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate ...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...
Xhaxhi
Lloji: Ese pershkruese
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur q...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e pref...
"E ardhmja"
Lloji: Ese shpjeguese
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe m...
''E ardhmja''
Lloji: Ese shpjeguese
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mu...
Kater stinet.
Lloji: Poezi peizazhi
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon,...
Kater stinet.
Lloji: Poezi peizazhi
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon,...
autobiografia
Lloji: Ese pershkruese
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.