PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE MJETE TE NDRYSHME PER TE PLOTESUAR NEVOJAT E VETA.SHOQERIA NJERZORE ESHTE ZHVILLUAR SI REZULTAT I PUNES I MIJERA BREZAVE. TE GJITHA PUNET QE BEHEN LIDHEN ME NJERA TJETREN. QE TE JETOJME, NJERZIT KANE SHTEPI DHE GJERA TE TJERA TE NEVOJSHME.BUJKU PRODHON GRURIN,FURRTARI PERGATIT BUKEN.INGJINIERET DHE MURATORETPROJEKTOJNE DHE NDERTOJNE SHTEPI,SHKOLLADHE SPITALE.PUNETORET TE TJERE PRODHOJNE VESHJE DHE KEPUC,LIBRA DHE LODRA.SHOFERET TRANPRTOJNR NJRZIT DHE MALLRAT.PER TE VERE NE LEVIZJE MAKINAT,DUHET NAFTE, TE E NXJERRIM NGA NENTOKA NEFTETARET.PO TE MOS ISHIN ELEKTRICISTET,NE NUK MUND TE KISHIM MUNDESI PTE DEGJONIM RADION DHE TE SHIKONIM TELEVIZIONIN.PO TE MOS ISHIN EMBELTORET,NUK DO TE HANIM EMBELSIRA DHE AKULLORE.MJEKET SHEROJNE TE SEMURET ,MESUESIT MESOJNE NXENESIT.NE NUK JEMI TE SIGURT SE KUR FILLOI JETA E NJERIUT.DISA EKSPERT THONE SE MUND TE KETE QENE MILIONA VJET PERPARA.FAKTI I PAMOHUESHEM ESHTE QE NJERZIT E PARE JETUAN NE AFRIKE. PER SHUME,SHUME MIJERA vjet ate jeuan duke gjuajtur dhe mledhur ushqime. ata gjuanin kafshet e egra dhe mlidhnin ushqime te egra per te jetuar.duket se jetanuk ka qene elehte per paraardhesit tane.jeta e tyre ishte ne varesi te fatit qe kishin ne peshkim,ne gjueti apo ne mbledhje te barit. qdo gje filloi te ndryshoje rreth tete mije vjet me pare.njerzit filluan te leviznin drejt fushave dhe lumenjeve,ata mesuan te rrisninkafshe dhe te mbillnin bime per ushqim.nje tjeter periudh filloi pas ketij revulucioni.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
JON NEZIRI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/++B/6797
Vepra te ngjashme
Imazhe kohe
Lloji: Analize letrare
UNË E TI!
Sikur të kish unë - Ty
tashmë do t'i qaja malet
fushat dhe detin
tejpërtej
...
Froni i tradhetuar
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar"
Titulli: Froni i ...
Skenderbeu
Lloji: Analize letrare
Skenderbeu legjendar
o heroi yne kombetar
shume armiq ti ke vrare
je nje luftetar i rralle
M...
Natyra
Lloji: Analize letrare
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo...
bora e par ne fshat...
Lloji: Analize letrare
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith...
Mir se vini ministr...
Lloji: Analize letrare
Mir se vini ministra ne kosove e lir
19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te...
Deshira
Lloji: Analize letrare
Sikur cdo femije,
Qe ka shume deshira,
Edhe une deshiroj,
Te jem me e mira.
Deshiroj te jem p...
Dashuria ndaj atdhe...
Lloji: Analize letrare
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ.
Athde im ka shume his...
nena
Lloji: Analize letrare
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe
eshte mamaja ime me e mir...
trunjt e gomarit
Lloji: Analize letrare
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit...
Pavarsia
Lloji: Analize letrare
Pavarsi
Urime përvjetori
Sa me knaqesi
E pres kete ditë
Si u ba Kosova
Shtet i ri me ty pav...
kali i trojes
Lloji: Analize letrare
KALI I DRUNJTE
ANALIZA LETRARE
Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teks...
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!