fli-me thoshte nena ne mesdite-o bir se gjumi femijet i rrit e i shendosh - po une si per inat s mbylla dot sy pasi degjova si kendonte permbi peme nje kokosh Po une si mbylla syte fare se ndiqja nga pas me mendje nje flutur...ajo me therriste Eja me mua ne are Dhe une renditja pas kraheve te saj te bukur. Po une nuk i mbyllja dot te dy syte se degjoja si kendonte nje gjinkalle per mua ajo behej nje shoku i dyte Per mua ajo ia thoshte si kitare. Po une syte nuk i mbyllja dot se luaja me mollekuqen e femijerise ajo si ne enderr me del edhe sot kur eci me tri kembe duke trokitur trak e trok Mbeshtetur te shkopi i pleqerise.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Emili Capi
Email:
nadacapi@yahoo.com
Komenti:
E shkreta une qe ti nuk arrin ta kuptosh sa ke postuar dhe komentin 2 here
Emri:
Emili Capi
Email:
nadacapi@yahoo.com
Komenti:
Mendon se eshte e bukur te tallesh ne kete menyre?epo une jo..hhahahaha...me vjen keq qe ta prish gezimin por sjam e merzitur nga fjalet e tua perkundrazi jam e kenaqur dhe te falenderoj qe lexove vepren time.....nuk e di ndoshta nuk i ke syte ne rregull pasi klasa duket qarte ne te dhenat e mia .....
Emri:
Emili Capi
Email:
nadacapi@yahoo.com
Komenti:
Per Jarin e thashe jo per ju. Per kete shokun qe ne vend te flase fjale te mira flet fjale te keqija.
Emri:
Jari
Email:
jari.al@gmail.com
Komenti:
o debile n klas t par je se ska mundsi kaq t t t t t t shkurter poezin. Te kishe msuse kujdestare msusen time do te t kishte ngel n n klas nuk do t kaloje dot. Po mi ngjove kshillat t mia do m nderosh