Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8148
Data e postimit: 2023-09-24 06:59:58
Shikime: 439
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Ai dhe une

Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Skeda e Analizës:

Titulli: Ai dhe une

Autori: Lang Leav

Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie.

Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit.

Analiza e strofës 1:
- Fjalët "Ai dhe une" sugjerojnë se kështu fillon një histori dashurie, ndërsa përvoja është subjektive.
- "Kur fjalët mbarojnë" tregon për mungesën e komunikimit apo ankthin për të shprehur ndjenjat.
- "Ai nuk përpiqet / e as une" zbulojnë një nivel pasiviteti, ku asnjëri nga ta nuk përpiqet të bëjë diçka për të rikthyer fjalët.

Analiza e strofës 2:
- "Ne jemi në nivel" tregon për një nivel të barabartë të emocioneve dhe marrëdhënies mes tyre dy protagonisteve.
- Kjo gjë sugjeron se ata janë në kuptimin e njëjtë të mungesës së fjalëve dhe mosdilnit për të zgjidhur situatën.

Analiza e strofës 3:
- "Ai thjeshtë është / unë thjeshtë jam" sugjeron se ata janë të vetëdijshëm për vetësinë dhe praninë e tyre në marrëdhënie.
- Ky vers tregon për mungesën e shprehjes së thellë të ndjenjave dhe njohjen e qartë të kësaj gjendjeje.

Analiza e strofës 4:
- "Dhe ne thjeshtë jemi" fokusohet sërish në "pasivitetin" e dy protagonistëve dhe mungesën e përpjekjes për të zgjidhur problemin e komunikimit.
- Ky vers lë vizitorin me ndjesinë e një mbylljeje të ngurtë dhe të përjetshme të kësaj situate.

Komenti Letrar:

Poezia "Ai dhe une" e autorit Lang Leav shpalos temat e mungesës së fjalëve dhe pakënaqësisë në një marrëdhënie. Në një mënyrë elegante, autori përshkruan mungesën absolute të komunikimit mes dy protagonistëve. Fjala e njëriut është e papërforcuar nga fjala e tjetrit dhe nuk ka përpjekje për të përmirësuar këtë situatë. Poezia ka një ndjenjë të thellë të tashmërisë dhe jashtëzakonisht barazisë në emocione midis tyre dy. Përfundimi i poezisë nënvizon një mbyllje të plotë të kësaj gjendjeje. Lang Leav na sjell në përvojën e mallit për fjalë, ku këto fjalë përplasen me hapësirën dhe të dy protagonistët ndjejnë një ndjenjë të fshehtë përfundimi, duke na treguar se sa e vështirë është të shprehesh në ndjenjat e dashurisë kur fjalët mungojnë. Kjo poezi është një përktheim i bukur i një emocioni të thellë dhe kaq univerzale, duke brazilqirë nevojën e jetës së fjalëve për të përshkruar atë që shpirti nuk mund të shprehë vetëm.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Ai+dhe+une/8148


Vepra te ngjashme
Fjalet e qiririt
Lloji: Analize letrare
Titulli: Fjalet e qiririt Autori: Naim Frashëri Botimi: Viti 1886 Poezia "Fjalet e qiririt...
Perpjekjet e humbur...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Për...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare
Nenes
Lloji: Poezi personale
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç...
Letra e Tatjanes
Lloji: Analize letrare
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vep...
Nderlikime familjar...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndr...
Nêna
Lloji: Ese pershkruese
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës je...
Këngët e Milosaos
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi...
Komunikimi Virtual
Lloji: Ese shpjeguese
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalim...
Fjala
Lloji: Poezi lirike
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti...
Korridori i fshehur
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korrid...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.