Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4698
Data e postimit: 2015-12-20 11:51:42
Shikime: 3313
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: E keni jeten nga ne

Lloji: Analize letrare
Tema: prejardhja e njeriut
Autori: Ina Agolli
Shkolla: Sotir Becka
Klasa: 9
Qyteti: Korce
E-mail: inaagolli@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani.
Ishte nje shok i vertete per te gjithe. Si fillim vjen e-mail nha nje planet qe as nuk mendohej se ekzistonte. Me e keqja ishte ajo qe shkruhej aty. "Mos mendoni se e kini prejardhjen nga ajo krijesa e leshte qe ju e quani majmun, jemi ne paraardhesit tuaj...!
Ky mesazh te le shume per te menduar, kush jane keta? Prej nga vijen? Pse mendojne se ne e kemi prejardhjen nga ata dhe jo nga majmuni sic tregojne zbulimet e bera? Pse ne e kemi jeten nga ata?
Pas plot 2 oresh e 23 minutash erdhi nje e-mail tjeter nga nje tjeter llogari. Dukej qe nuk ishin perseri ata sepse ishte nje llogari normale. Por jo u gabuam, ne ekran lexuam: "Jemi prap ne, do te vijme se shpejti tek ju, do tju tregojme shume gjera qe as nuk ua kini fare idene." Ata dine te flasin gjuhen tone... jo, jo lere, duhet te jete nje i papergjegjshem qe kerkon te tallet me ne.
-Shef, mesazn tjeter.
"Nuk po tallemi me ju, po vijme pak me shpejt, neres na keni aty"
-Ata e ditkan se cfare po flasim ne ne keto momente, duhet pasur frike prej tyre, kushedi cna pret neser. Por kujdes; Mos perhapni panik, te mos merret vesh se atehere do e kemi punen keq.
Erdhi dita, te gjithe ne ankth duke pritur "jashtetokesoret" qe te vijne.
-Zoteri, nje grup burrash dhe grash kerkojne tju takojne.
-Njerez?! Normale?! Iu thuaj qe jam i zene.
-Zoteri me thane: "E kini jeten nga ne, ia thuaj kete zoterise dhe ia do e kuptoje.
-Ne rregull futi brenda.
Cte jete kjo, keto jane fjalet nga "ata"
-Jemi ne ,vijme nga planeti i pare qe eshte krijuar, planeti Moon.
-Ju lutem mos beni shaka, ju jeni njerez normale.
-Po prandaj ju thame qe e keni prejardhjen nga ne dhe jo nga majmuni.
-Keni fakte bindese?
-Jeni po aq kerkues sa edhe ne, kjo na ben krenar qe i kini ruajtur vlerat tona.
Planeti Moon eshte planeti me i vjeter.Per 4 miliard vjet jeta per ne ishte normale, derisa... derisa ne univers u krijuan 8 planete te tjere.Kerkuam, beme zbulime dhe vetem Toka kishte te njejtat kushte si planeti yne, atehere perhapem racen tone, nuk duam asnjehere te shuhet. Kjo u be e mundur, ju keni jete tashme 2 minion vjet. Gjithe keta vite keni qene te vezhguar, asnje detaj nuk na ka shpetuar.
Ne rregullin tone ishte e shkruar:"Asnjehere Toka nuk duhet lajmeruar." Por ky rregull u shkel, ju po e shkateroni vendin qe ne ju kemi falur, po shkateroni jeten tuaj, me keto rritme qe po ecni do te shuhet fare raca jone. Ne mund te mundesojme jeten ne planetet e tjere, popr ua kemi lene ne dore juve, race inteligjente.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ina Agolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/E+keni+jeten+nga+ne+/4698


Vepra te ngjashme
Per klasen time
Lloji: Poezi personale
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu ...
Ese
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera am...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme...
Bota Sot
Lloji: Ese argumentuese
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyej...
"Pse ne toke ka jet...
Lloji: Ese argumentuese
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e...
Dita e Tokes
Lloji: Analize letrare
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te t...
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.