Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5137
Data e postimit: 2016-04-03 18:17:44
Shikime: 6990
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 2

Titulli: Natyra

Lloji: Analize letrare
Tema: Natyra
Autori: ana atka
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 9B
Qyteti: oher
E-mail: ana.21@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do te mbushnin qiellin me pufka te bardha ,lumenjte nuk do te vershonin, era nuk do te frynte etj.nuk do te kishte pranvere vere vjeshte dhe dimer.nuk do te ekzistonin stinet dhe gjithcka do te ishte rremuje .MBRONI NATYREN ME JETEN TUAJ SEPSE NATYRA ESHTE VETE JETA!!





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ana atka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Natyra/5137


Vepra te ngjashme
natyra
Lloji: Ese pershkruese
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje n...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
natyra eshte vet je...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me ...
tema
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mar...
Ese per pranveren
Lloji: Ese pershkruese
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. N...
mbi natyren e sende...
Lloji: Ese argumentuese
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Ese shpjeguese
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 M...
Per Pranveren
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te ge...
"stina e pranveres...
Lloji: Hartim
Pranvera nje s...
Hartim per Pranvere...
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjit...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Hartim
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 M...


Komentet e fundit!

Emri: sara
Email: DRUDEA002365@uamd.edu.al
Komenti: sa e shkurter....................
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.