Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-09-02 12:04:16
Shikime: 2117
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Bukuria e jetës më bën të lumtur

Lloji: Analize letrare
Tema: Pjesa 2
Autori: Anonime
Shkolla: Xxxxc
Klasa: XI
Qyteti: Xxx
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vazhdim pjesa II

Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e të vazhdoja tutje , por prapë se prapë gjithmonë arrija të gjeja me diqka lumturinë , gjithmonë arrija të merrja një mësim prej saj. Këtë po ju them pavarësisht se çfarë ju ndodh në jetë e rëndësishme është të ngriheni përsëri e në këtë rast të ëndërroni nëse sot nuk e keni mundësinë ti bëni do e beni një ditë kur të rriteni. Dhe këtë premtim ia bëja vetes ose të themi ngushëllim kur nuk e merrja atë që doja. Pavaresisht asaj që ju ndodh ose asaj që ju thuhet mos hiqni dorë , mos lejoni të tjerët të ndikojnë në atë që ju doni të beni, mos lejoni mendimet negative të pengojnë atë që ju bën juve te lumtur sepse unë e bera një herë por të jeni i bindur se e mora mësimin e duhur 'të mos heq dore ' .Ndoshta do mendoni se këto fjalë jane vetëm fjalë por besoni se nuk jane, jane për me tepër fjalë që burojnë nga zemra ime. Mos heq dore. Be happy!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonime - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Bukuria+e+jet%C3%ABs+m%C3%AB+b%C3%ABn+t%C3%AB+lumtur+/7406


Vepra te ngjashme
Funksioni i dyfisht...
Lloji: Analize letrare
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetj...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
Gjigandiii
Lloji: Analize letrare
hahand ndm na ishte niher nje njeri i pahurreshem e dhe i fort ai qdo dit benete sleka edhe ishte ma...
endrra
Lloji: Analize letrare
ne enderr dua te te flass dhe me grusht do te godas perse mua ti sme flet ta dish do te hudh ne ...
Babi
Lloji: Analize letrare
Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i nda...
Jemi Nje komb
Lloji: Analize letrare
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal ...
Vjeshta
Lloji: Analize letrare
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gji...
libri
Lloji: Analize letrare
Çdo ditë e shfletoj Dhe diçka të re mësoj Sa herë kam lexuar Kam qenë i gëzuar Libr...
Iluzione
Lloji: Analize letrare
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e p...
Humbja e një perso...
Lloji: Analize letrare
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalos...
Vjeshta
Lloji: Analize letrare
Vjeshta Nje stinë ku ngjyra e gjelbert merr fund .E gjithe natyra merr ngjyre portokalli dhe kaf...
nena ime
Lloji: Analize letrare
Nena ime e dashur, Oh sa shume t...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.