Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8149
Data e postimit: 2023-09-24 07:14:00
Shikime: 1372
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Fjalet e qiririt

Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Titulli: Fjalet e qiririt

Autori: Naim Frashëri

Botimi: Viti 1886

Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh përkushtimin e tij ndaj atdheut dhe ëndrrave të tij për liri dhe përparim.

Poezia është e organizuar në forma të rregullta të vargjeve të shkurtra dhe ka një ritëm të qartë. Ajo fillon me një shpjegim se si fjalet e qiririt të tij janë si pikëllimi i zogut, që fluturon në horizont dhe mbledh ëndrrat e shpirtit të tij për të realizuar misionin e tij në botë. Frashëri e përshkruan qiririn si një simbol të lirisë dhe frymëzimit të tij të jashtëzakonshëm.

Pikëlli mi i zogut në qiririn, që dëgjohet tërheqësht në errësirë, simbolizon përjetimin e pikëllimit dhe ankthit të autorit në përballjen me sfidat dhe vështirësitë në rrugën drejt të ardhmes së ndritshme për atdheun dhe kombin e tij.

Pjesa tjetër e poezisë përshkruan përkushtimin e autorit ndaj fjalëve, duke thënë se ai i ka fjalët e tija si shprehje të ndjenjave dhe ëndrrave të tij. Ai ndjehet si një zog që luan në qiell me fjajë, i cili përpiqet të kuptohet dhe të japë ndriçimin e tij për të tjerët. Ai i këndon fjalët e tija si një mënyrë për të shprehur dëshirën për liri dhe përparim.

Analiza:

Poez ia "Fjalet e qiririt" përshkruan përkushtimin e Naim Frashërit në shprehjen e ndjenjave të tij për atdheun dhe përparimin e kombit të tij. Autori përdor metaforat e një pikëllimi të zogut në qiririn, si simbole të pikëllimit dhe sfidave që ai përjeton në rrugën drejt të ardhmes së ndritshme. Duke përdorur fjalë të guximshme dhe ritëm të qartë, ai përshkruan përkushtimin e tij ndaj fjalëve dhe dëshirën e tij për të ndikuar dhe frymëzuar të tjerët.

Poezia ka një ndikim të fortë emocional dhe arrin të lidhë lexuesin me përkushtimin dhe pasionin e autorit për atdhene dhe përparimin. Qiriri, si simbol i lirisë dhe frymëzimit, përfaqëson zgjimin e ndërgjegjës së autorit dhe përkushtimin e tij të patundshëm drejt qëllimit të tij.

"Liri" dhe "frymëzim" janë tema të rëndësishme në poezinë "Fjalet e qiririt". Frashëri përdor fjalë të fuqishme dhe emocionale për të përshkruar dëshirën e tij për të shprehur veten dhe për të frymëzuar të tjerët të luftojnë për lirinë dhe përparimin.

Kjo poezi mban një mesazh të thellë dhe pritet të frymëzojë të lexuesit të ndjehen të përkushtuar ndaj atdheut dhe t'iu bëjnë përpjekje për të arritur ëndrrat e tyre. Autori transmeton vullnetin e tij për të luftuar për liri dhe përparim dhe e inkurajon lexuesin të bëjë të njëjtën gjë.

Përmbajtja emocionale dhe ritmi i qartë i poezisë bëjnë që "Fjalet e qiririt" të jetë një krijim i rëndësishëm letrar i cili bëhet pjesë integrale e letërsisë shqiptare.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Fjalet+e+qiririt/8149


Vepra te ngjashme
Këngët e Milosaos
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi...
Ai dhe une
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fja...
Letra e Tatjanes
Lloji: Analize letrare
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vep...
Katdrealja e Parisi...
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman ...
Krahasimi midis poe...
Lloji: Analize letrare
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre ve...
shkrimtaret shqipta...
Lloji: Pershkrim
dritËro agolli Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Li...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
nena
Lloji: Fjale te urta
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shk...

Lloji: Analize letrare
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rën...
Naim Frashërit
Lloji: Poezi lirike
Naim Frashërit O bylbyl i vargut shqip ...
Liria në letërsi
Lloji: Ese argumentuese
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së u...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.