Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3300
Data e postimit: 2014-11-17 19:47:42
Shikime: 6842
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: shqiperia

Lloji: Analize letrare
Tema: clirimi i shqiperise
Autori: kristina
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: tirane
E-mail: kristina@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është një fllad i lehtë i cili të mbështjell me forcën e tij e të bën të ndihesh i frymëzuar nga bukuria e fushave me blerim,kodrave me gjelbërim, shpateve me dëborë, brigjet që vishen me dallgët e detit të cilat ngjajnë si një shall i cili përqafon bregu. Shtet i vogël por me një histori madhështore e cila sa here që e degjon të ben të lotosh. Shqipëria është një komb dhe një familje për një shqiptar. Kush mërgoi e nuk u dogj nga malli për vendlindjen e për gjuhën e nënës? Dashuria për atdheun është e shumë e madhe saqë nuk mund të shkruhet nëpër letra . Sado larg të jesh të merr malli për vendin ku je rritur ,ku ke ecur për herë të parë . Mund të jetosh në mërgim por malli dhe zemra qëndrojnë në atdheun tënd.
Shqipëria është e lirë si shqiponja që fluturon në qiellin e kaltër dhe populli shqiptar është i lire sepse luftoi me shpirt e me të drejtë për tokën dhe për lirinë e tyre se në kemi shpirt për të luftuar dhe për të jetuar jetën të lirë.Jemi gati për të ecur përpara sic do shtet tjeter me hapa të rëndësishëm drejt zhvillimit.Cdo shqiptar është krenar që ka lindur në Shqipëri!!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     kristina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/shqiperia/3300


Vepra te ngjashme
dashuria per atdheu...
Lloji: Ese argumentuese
dashuria per atdheun eshte e shume e madhe saqe nuk mund te shkruhet neper letra . sado larg te jesh...
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
Përse e dua atdhen...
Lloji: Ese argumentuese
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendi...
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri...
Flamur Kuq E Zi
Lloji: Poezi lirike
...
Lloji: Poezi dashurie
Kushdo që është sot burrë Dhe shqipëtar i vërtetë, Emëri s'i shuhet kurrë Dhe nderi i rr...
Atdheu Im
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vësh...
nena
Lloji: Fjale te urta
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shk...
Ese për Atdheun
Lloji: Ese shpjeguese
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli...
"Bagëti e bujqësi...
Lloji: Ese argumentuese
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetë...
fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për...
copetimi i shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese


Komentet e fundit!

Emri: Esra Morina
Email: esramorina@hotmail.com
Komenti: Bravo shumm ese e bukur te lumte shummm me pelqen kjo ese suksese ne ese tjera;-)
  Pergjigju

Emri: Esra Morina
Email: esramorina@hotmail.com
Komenti: Bravo shumm ese e bukur te lumte shummm me pelqen kjo ese suksese ne ese tjera;-)
  Pergjigju

Emri: Esra Morina
Email: esramorina@hotmail.com
Komenti: Bravo shumm ese e bukur te lumte shummm me pelqen kjo ese suksese ne ese tjera;-)
  Pergjigju

Emri: Erla
Email: erlacapuni@yahoo.com
Komenti: Bravo shume ese e bukur . me pelqenn krijimtaria.te lumte.
  Pergjigju

Emri: irina
Email: irina@yahoo.com
Komenti: uaaaaa bravo te lumte.nje ese shume e bukur.Bravo te lumte
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.