Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8156
Data e postimit: 2023-09-24 19:21:56
Shikime: 407
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Froni i tradhetuar

Lloji: Analize letrare
Tema: Froni i tradhetuar
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar"

Titulli: Froni i Tradhtuar
Autori: Henrik Ibsen
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1879

Analizë e tekstit:

"Froni i Tradhtuar" është një prej dramave më të njohura të Henrik Ibsen. Ajo flet për jetën e Nora Helmer, një grua që jeton në një shoqëri patriarkale të shekullit të 19-të. Gjatë gjithë drames, Nora përjeton një proces ndryshimi emocional dhe mëson se si ta përpiqet ta transformojë vetveten nga një grua të varur në një individ të pavarur dhe të forta. Lidhja mes roli të trajtuar të Nore dhe roli të trajtuar të burrit të saj, Torvaldit, krijon tension dhe konflikt gjatë rrjedhës së drames.

Nora fillimisht paraqitet si një grua e lumtur dhe e paprekshme që jeton në lumturi shtëpie dhe dashuri familjare. Megjithatë, ajo bie në një rrugë ku është gënjyer për të vërtetën e mëtejshme dhe rritet në vetëdijen se jetët e saj nuk janë të ashtu siç i kishte mendoitur. Kur sekretet e sakta fillojnë të afrohen, Nora ndjen nevojën për t'u zbavitur nga frika dhe të ndjehet të lirë. Fushata e saj për të gjetur pavarësi dhe liri shtrihet në pabarazinë e gjinisë dhe stereotipet shoqërore.

Komenti Letrar:

"Froni i Tradhtuar" është një shembull i shkëlqyeshëm i dramës së saj e ashpër, e cila ndikoi thellë në shoqërinë e asaj kohe dhe çeli dyert për diskutim lidhur me role të ngujuara gjinore. Tema e saj kryesore është paraqitja e grindjeve midis dy botëve - bota publike e burrit dhe bota private e gruas. Ibsen e kundërvë stigmat dhe pritshmëritë shoqërore për rolin tradicional të gruas dhe thekson vlerën dhe nevojën e një identiteti të pavarur për femrat.

Teksti dramatik na kushton vëmendje ndikimit të ndryshimeve të Nores në strukturën e martesës së saj. Ajo i kundërvë në mënyrë të shkëlqyeshme raportin e saj të ndryshuar me burrin, Torvald, dhe përpiqet të nivelizojë raportin e tyre të bazuara në barazi dhe vlera të ndara. Ndërsa dialogët shpalosin konflikte dhe ambicie të ndryshme, "Froni i Tradhtuar" na jep një pamje kritike të strukturave shoqërore patriarkale dhe ndiqet nga ndikimi i Nora tek gruaja moderne.

Në përfundim, "Froni i Tradhtuar" është një dramë me vlerë të lartë artistike dhe shoqërore, që u ofron lexuesve një analizë të thellë të roli të trajtuar të femrës në shoqëri. Duke shkakuar debat dhe reflektim, ky tekst drame na shton vetëdijen në lidhje me përpjekjet e vazhdueshme për t'u rrëzuar barriera shoqërore dhe për të arritur një shoqëri më të drejtë dhe të barabartë për të gjithë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Froni+i+tradhetuar/8156


Vepra te ngjashme
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...
Nderlikime familjar...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndr...
Korridori i fshehur
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korrid...
Perpjekjet e humbur...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Për...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Katdrealja e Parisi...
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman ...
Titulli: Aktualizim...
Lloji: Ese informuese
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi ...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
une i them jo padre...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për d...
Ne lindim të lirë...
Lloji: Ese filozofike
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme.Kemi ardhur në jetë pa asnjë...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.