Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7436
Data e postimit: 2020-10-22 17:43:28
Shikime: 9203
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: Franc Kafka

Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza e personazhit të Franc Kafkës
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Franck Kafka mund të konsiderohet si një ndër shkrimtarët më me ndikim të shekullit XX.I cili solli një frymë të re në letërsinë botërore,që nuk ishte parë kurrë më parë.Për të njohur më mirë gjenialitetin e Kafkës,në fillim duhet të ndalemi te jeta e tij.Ai lindi në Pragë,nga një familje me origjinë çifute dhe e gjermanizuar.Prandaj,për faktin se ishte hebre,përjashtohej nga komuniteti gjerman i Pragës.Por ai ndihej i veçuar dhe nga hebrejtë,për shkak se ishte më intelektuali ndër ta.Gjithashtu,Kafka kërcënohej në mënyrë sistematike nga i ati.Duke i thënë se do ia grinte mishin si të peshkur.Ndërsa në fizik,ai ishte shëndetlig dhe aspak tërheqës.Të gjitha këto ndikuan goxha në personalitetin e Kafkës.Por kjo gjë zuri vend dhe në veprat e tij.Në personazhin e Kafkës,mbizotëron ndjenja pesimiste dhe e fajësisë.Në mendjen e tij,vërtitet vetëm një mendim.Që është fajtor për një krim të paqartë.Kjo ndjenjë lind si pasojë e shtypjes,presionit psikologjik të sistemit që ushtrohet mbi Kafkën dhe personazhet e tij.Sipas tij,në këtë sistem ku në thelb është absurdi njerëzor,i dobëti është fajtor vetëm sepse ekziston.Gjithashtu shpreh që protesta në këtë sistem armiqësor dhe çnjerëzor,nuk sjell asgjë.Por vetëm shtim të fajit vetjak.Mënyra e vetme që Kafka gjen për ti shpëtuar kësaj torture psikologjike e shtypëse,është që të mënjanohet.Pra,të bëhet sa më i padukshëm e i heshtur.Kjo shpjegon dhe faktin që ai i la testament shokut të tij,Maks Brodit,që të digjte të gjitha dorëshkrimet.Në personalitetin e Kafkës,një tipar tjetër karakteristik është nihilizmi ekzistencial.Ndërsa,të shkruarit i jepte atij një motiv për të justifikuar ekzistencën e tij.Edhe pse kur e analizon në mënyrë të thjeshtë Franc Kafka paraqitet i rrethuar nga ankthi,pesimizmi i shkajsëm dhe mungesa e lumturisë tjetër,sërish ai shpalos dhe një anë tjetër.Shpalos dhe aspiratën për të jetuar në një botë më të sigurtë dhe të barabartë.Në thelb kjo është ajo që të gjithë e duam dhe shkrimtarë të tjerë kanë shkruar.Ama ,mënyra se si Kafka e jep këtë mesazh,është unikale në llojin e tij.Sepse ka aftësinë që ti tregojë njeriut realitetin e mjerueshëm në të cilin po jeton.Pa përdorur zbukurime,romantizma a idealizma të panevojshme.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Franc+Kafka/7436


Vepra te ngjashme
ese: A kishte valle...
Lloji: Ese argumentuese
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose i...
Lufta e njeriut pë...
Lloji: Ese argumentuese
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv ...
Mekati me i madh
Lloji: Ese argumentuese
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në...
Ndjenja e dashurise...
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe...
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
Nëse mund të ishi...
Lloji: Ese argumentuese
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pem...
Ekzistencializmi ë...
Lloji: Ese argumentuese
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm! Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të ...
Medea
Lloji: Analize letrare
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë ...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Ashtu si dashuria, ...
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia te shkrimtar...
Lloji: Ese shpjeguese
Në letërsi,filozofi,dhe art jepen një sërë përkufizimesh mbi vetminë.Në shumicën e rasteve...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...


Komentet e fundit!

Emri: beki
Email: beki19dika@gmail.com
Komenti: kooooot fareee pa lidhje
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.