Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8166
Data e postimit: 2023-10-12 15:18:16
Shikime: 326
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Funksioni i dyfishte i refleksionit filozofik

Lloji: Analize letrare
Tema: Kuptimi i refleksionit filozofik
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marrë me pyetje që nuk kanë një përgjigje të qartë.

Funksioni i dyfishtë i refleksionit filozofik përfshin dy aspekte të rëndësishme. Së pari, ai na ndihmon të ndërtojmë argumente logjike dhe të shqyrtojmë thellësisht një çështje. Përmes refleksionit, jemi në gjendje të analizojmë rëndësinë e çështjeve dhe të qartësojmë mendimet tona. Ky proces na lejon të identifikojmë mënyrat e mëdha për të kuptuar botën dhe për të gjetur përgjigje të ndjeshme ndaj dilemave që na paraqiten.

Së dyti, refleksioni filozofik promovon zgjuarsinë kritike. Duke u përballur me pyetje komplekse, ne zhvillojmë aftësinë për t'u kundërpërgjigjur me maturi dhe për të kritikuar ide të dëmshme. Refleksioni filozofik na lejon të zhvillojmë një mendim kritik dhe skeptic, duke mos pranuar thjeshtë një përgjigje të përcaktuar.

Si rezultat, funksioni i dyfishtë i refleksionit filozofik në vitet e fundit ka mbajtur një rëndësi të madhe. Ai na ndihmon të kuptojmë botën dhe vetveten tonë në mënyra të reja dhe të thellëta, si dhe na ofron instrumente për të zhvilluar një mendim kritik, objektiv dhe të qëndrueshëm. Përmes refleksionit filozofik, ne shpjegojmë mënyrat se si mendja jonë zgjedh të kuptojë dhe të interpretojë realitetin e qenies sonë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Funksioni+i+dyfishte+i+refleksionit+filozofik/8166


Vepra te ngjashme
Alegoria e shpelles...
Lloji: Ese filozofike
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të h...
Ese filozofike:Unë...
Lloji: Analize letrare
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fil...
Ese: Rëndësia e f...
Lloji: Ese argumentuese
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histor...
Roli i debatit ne j...
Lloji: Tekst argumentues
Teza: Debati ka një rol të rëndësishëm në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhv...
Perpjekjet e humbur...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Për...
Ndjenja e dashurise...
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Ese: Përse na duhe...
Lloji: Analize letrare
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësues...
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
Kuptimi i skepticiz...
Lloji: Tekst pershkrues
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant nd...
Titulli: Aktualizim...
Lloji: Ese informuese
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë...
Teknologjia po dëm...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.