Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8153
Data e postimit: 2023-09-24 19:17:00
Shikime: 314
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Korridori i fshehur

Lloji: Analize letrare
Tema: Korridori i fshehur
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur"

Titulli: Korridori i Fshehur
Autori: Jean-Paul Sartre
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1944

Analizë e tekstit:

"Korridori i Fshehur" është një dramë e shkruar nga Jean-Paul Sartre, e cila përfshin temat e lirisë, vuajtjes dhe identitetit njerëzor. Historia krijon një ambient të mbyllur në korridorin e një hoteli, ku personazhet përballen me ankthin e vetvetes dhe me fajësimin e tyre të pafundëm.

Në rrjedhën e drames, personazhet radhiten në grupet e tyre të vegjël, duke u përballur me dilema morale dhe konflikte personale. Ata përpiqen të shpërndajnë pafuqinë e tyre duke akuzuar njëri-tjetrin për gjërat e gabuara që kanë ndodhur. Me kalimin e kohës, tensioni rritet dhe emocionet janë në kufij të thyerjes.

Sartre eksploron temën e lirisë nëpërmjet kufizimeve të jashtme dhe brenda vetes së personazheve. Korridori i hotelit paraqet një metaforë të izolimit dhe të mëbytjes. Personazhet përballen me një konflikt të brendshëm midis dëshirave personale dhe prejardhjes, midis detyrës dhe pasioneve të tyre. Ata janë të mbyllur brenda kufijve të tyre të brendshëm, duke mos u arritur të lirësohen nga ankthi dhe fajësimi i tyre pitoresk.

Komenti Letrar:

"Korridori i Fshehur" është një dramë e fuqishme dhe e fuqizuese që na sjell përpara një mikroskop të rëndësishëm të natyrës njerëzore. Jean-Paul Sartre shpreh një pasqyrë mjerimit dhe ankthit që shoqëron eksistencën tonë. Kjo dramë krijon një ndjesi të thellë të izolimit dhe mbytjes në një korridor fshati, duke na bërë të reflektojmë mbi lirinë dhe identitetin tonë.

Personazhet nëpërmjet akuzave dhe fajësimit të tyre përpiqen të përmbushin nevojën e tyre për të ndier se janë të lirë dhe të qetësojnë ankthin e tyre. Ata kërkojnë me përpikëri në të kaluarën për të gjetur arsyet dhe shpjegimet e gabimeve të tyre, por në fund të gjithë mundi mbaron në fajësim dhe vuajtje. Ky aspekt i drames na shtyn të reflektojmë mbi sfidën e lirisë dhe mungesën e vetëdijes së vërtetë për shkakun e fajësisë sonë.

Në "Korridorin e Fshehur", Sartre paraqet kontradiktat e eksistencës tonë dhe pafuqinë tonë për të dalë nga kufizimet dhe kushtet e jashtme. Korridori i hotelit simbolizon izolimin dhe mbytjen që ndiejnë personazhet. Ajo përfaqëson një ambient të mbyllur, ku ata janë të veçuar nga bota e jashtme dhe të detyruar të përballen me vetveten.

Përmbushja e dëshirave dhe liria personale janë sfidat kryesore që përballen personazhet. Ata përpiqen të justifikojnë veprimet e tyre të gabuara nëpërmjet akuzave dhe fajësimit të tjetrit, duke refuzuar të pranojnë përgjegjësitë e tyre. Kjo na sjell përpara pyetjes mbi rolin tonë në krijuaritë e gabimeve dhe në gjetjen e lirisë dhe identitetit tonë.

Në përfundim, "Korridori i Fshehur" është një dramë provokuese dhe mendësore që na shtyn të reflektojmë mbi lirinë, identitetin dhe dëshirat tona njerëzore. Sartre ne shtyn për të vlerësuar kufizimet që e mbajnë veten tona të lidhur dhe mungesën tonë të vetëdijes për rolin dhe përgjegjësinë tonë në krijimtaritë tona. Ky tekst na bën të kuptojmë më mirë se si luftojmë për të ndier që jemi të lirë dhe të plotësojmë dëshirat tona në botën tonë të ndërlikuar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Korridori+i+fshehur/8153


Vepra te ngjashme
Perpjekjet e humbur...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Për...
Nderlikime familjar...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndr...
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
Froni i tradhetuar
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i ...
Alegoria e shpelles...
Lloji: Ese filozofike
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të h...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi ...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Liria dhe Deshmoret...
Lloji: Te tjera
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mend...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.