Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6489
Data e postimit: 2018-10-13 18:12:07
Shikime: 6460
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 7

Titulli: Shpella e pirateve (Petro Marko)

Lloji: Analize letrare
Tema: Shpella e pirateve
Autori: Dessi
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: 10C
Qyteti: Korce
E-mail: desimyrteza12@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi.

Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pjesa e parë ka dy tituj "Tregimi i Niko Dabos" dhe "Përleshja me peshkaqenin". Ndërsa pjesa e dytë mbanë titujt "Zbulimi i një fshehtësie shekullore", "Gjonbaba! Gjonbaba!" dhe "Lolua - Gjonbaba!. Në pjesen e tretë paraqiten titujt "Përgatitja", "Në sulm për futje në shpellë", "Në detin e shpellës" dhe "Viti 999!". Pjesa e katërt fillon me titullin "Emri i Rusman El Namsurit" vazhdon me "Gjonbiri" dhe përfundon me titullin "Gjonipi". Pjesa pestë dhe e fundit, ka pesë tituj. Fillon me titullin "Kthimi i humbjes", vazhdon me "Lundërthyes në skëterrë!", "Zbulime tjera", "Zëri i jetës" dhe përfundon me "Në krye Delfini i pionierëve!".

Ky liber flet per disa femije te cilet marrin informacione rreth kesaj shpelle.Ata vendosin te shkojne ne shpelle dhe menyra e vetme eshte me ndihmen e peshkatarit Niko Dabo. Ai i ndihmon femijet te bejne nje varke per te shkuar atje.Femijet shkojne dhe atje zbulojne shume gjera per historine e shpelles dhe banoret qe kane jetuar atje. Femijet ndihen zbulues dhe arkeologe per nje moment. Gezimi i tyre te linte pa fjale. Femijet largohen nga shpella me shpresen se do te vinin serish . Kur ata dalin varka e tyre nuk ishte me aty. Ata ndezin nje zjarr te madh .Pas disa minutash te afermit vijne ti shpëtojnë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dessi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Shpella+e+pirateve+%28Petro+Marko%29/6489


Vepra te ngjashme
Dalja e njeriut nga...
Lloji: Ese filozofike
Shpella e dragobis
Lloji: Poezi kolone
Shpella e dragobis Afer bregut te nje lumi Briste kêndonte një njeri Pijaneci ne gosti Fm...
Alegoria e shpelles...
Lloji: Ese filozofike
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të h...
jeta e njerezve ne ...
Lloji: Tekst pershkrues
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbu...
Femijet
Lloji: Ese vleresuese
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare n...
Cfare eshte adolesh...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndr...
Rihanna
Lloji: Ese pershkruese
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), ...
e dua vendlindjen ...
Lloji: Hartim
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetu...
Bajram Curri
Lloji: Poezi lirike
Bajram Curri Burrërisht luftoi Plaku Bajram Ishte udhëheqës sena...
e dua vendlindjen m...
Lloji: Te tjera
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetua...
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Drejtësia ...është një shpellë e fortë që nuk shembet kurrë ! ...
shkolla e qytetit d...
Lloji: Ese argumentuese bindese
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK E...


Komentet e fundit!

Emri: Anisa
Email: anisa.ded@web.de
Komenti: Po
  Pergjigju

Emri: pse
Email: pse@hotmail.com
Komenti: jo
  Pergjigju
Emri: yes
Email: yes@hotmail.com
Komenti: Po


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.