Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-09-25 16:01:40
Shikime: 1069
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Letra e Tatjanes

Lloji: Analize letrare
Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Skedë e Analizës

Titulli i veprës: "Letra e Tajanes"
Autori: Aleksandr Pushkin

Lloji i vepres: Poemë

Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë

Përmbledhja e vepres:

"Letra e Tajanes" është një poemë e shkruar nga Aleksandr Pushkin, e cila poezisht përshkruan dhimbjen dhe melankolinë e personazhit kryesor, Jegeni Onieghin, pas ndarjes së tij nga e dashuritja e tij, Tatjana. Poema është strukturuar si një letër nga Tatjana tek Jegeni, ku ajo shprehet në mënyrë të ndjeshme për ndjenjat e veta dhe përjetimin e humbjes së dashurisë.

Karakteristikat kryesore të vepres janë përshkrimi i thellë emocional dhe stili i shkruarit poetik. Pushkin përdor imazhe të forta, simbole dhe metafora për të përshkruar ndjenjat e Tatjanës dhe tërë seancën emocionale të poemës. Ai nxjerr në pah edhe thelbin e personalitetit të Jegenit dhe përplasjen e tij midis impulsit të tij romantik dhe pushtimit të ndjenjave.

Komenti letrar i vepres:

"Letra e Tajanes" është një veper e mrekullueshme letrare që shpreh me ngrohtësi dhe sinqeritet dashurinë dhe dhimbjen që shoqërojnë humbjen e një të dashuri të vërtetë. Pushkini arrin të përshkruajë me detaje seancën emocionale të Tatjanës nëpërmjet poezisë së tij të mprehtë dhe të ndjeshme.

Gjuha poetike e Pushkinit është e bukur dhe e rrënjosur thellë në ndjenjat dhe emocionet e personazheve. Ai përdor metafora të pasur dhe imazhe të fuqishme për të përshtatur ngjarjen dhe ndjenjat shpirtërore. Letra përmban përmbajtje të thellë, ku autori eksploron temat e dashurisë, humbjes dhe përpjekjes për të qëndruar të lidhur me kujtimin e një personi të dashur.

"Letra e Tajanes" mendohet se është një nga veprat më të njohura të Pushkinit dhe një dallim i mjeshtërisë së tij poetike. Ajo trajton temat universale të dashurisë dhe humbjes së saj, duke shtrirë mbas vetes një ndikim të thellë në lexues. Pushkini na përgjigjet pyetjeve të hollësishme të ndjenjave njerëzore dhe bën që lexuesi të reflektojë mbi ndjenjat dhe emocionet e tyre të fshehura.

"Letra e Tajanes" është një vepër artistike e jashtëzakonshme që arrin të kapë dhe të përcjellë lavdinë dhe trishtimin e dashurisë romantike. Nëpërmjet poezisë së tij të thellë dhe shëmbllorës, Pushkini na mbush me emocion dhe na frymëzon të reflektojmë mbi fuqinë dhe vlerën universale të dashurisë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Letra+e+Tatjanes/8158


Vepra te ngjashme
"Kush e solli Dorun...
Lloji: Analize letrare
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka v...
dimri
Lloji: Analize letrare
dimri eshte nje stime shume e bkr dhe e qete. debora jashte, zjarri ne oxhak, caj ose ushqimete ngro...
ndryshimi nga cikli...
Lloji: Analize letrare
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me p...
22 korriku 2021
Lloji: Analize letrare
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po ...
Familja !
Lloji: Analize letrare
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si...
shoqe
Lloji: Analize letrare
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo at...
Interneti
Lloji: Analize letrare
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat ...
kosova ime
Lloji: Analize letrare
sa te dua kosova ime ue u linda ne vendlindjen time ti je toka me e mire te me rris si xhevahir...
NJE DIT E THJESHT
Lloji: Analize letrare
I DASHUR DITAR SOT QE PO TE SHKRUAJ JAM I QET DHE I SHLODHUR POR JA QE NUK JAN TE GJITHA DITET LESHT...
mesuesja
Lloji: Analize letrare
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dash...
Në zëmër i mërg...
Lloji: Analize letrare
Nxorra sytë per t'i vërtitur pas xhamit Kur papritur veshtrimi mu rend diku Tek nje krijese qe k...
dashuria per shoqen...
Lloji: Analize letrare
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.